‌بهره‌برداری‌ ۵۰ پروژه به ارزش ۲۱۴۸ میلیارد ریال‌‌/ اجرای روکش آسفالت‌‌ با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان‌

‌بهره‌برداری‌ ۵۰ پروژه به ارزش ۲۱۴۸ میلیارد ریال‌‌/ اجرای روکش آسفالت‌‌ با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان‌

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، نادر محمدزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در حوزه مدیریت ساخت و توس
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، نادر محمدزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در حوزه مدیریت ساخت و توسعه راه ها 12 پروژه که شامل روکش های آسفالتی در همه محورهای استان تهران به ارزش 1500 میلیارد ریال است، اجرایی شد.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه مدیریت راهداری نیز 29 پروژه اعم از طراحی و اجرای 27 کیلومتر سیستم های روشنایی، نصب علائم و تجهیزات ایمنی، احداث دیوار حائل ، اجرای 10 پل عابر پیاده، اجرای دیوارهای گابیون، احداث سوله نمک در آزادراه تهران-کرج، ایمن سازی و رفع نقاط پرحادثه در مجموع به ارزش 573 میلیارد ریال اجرا شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود : در حوزه مدیریت فنی اجرایی نیز پنج پروژه که شامل احداث و بهره برداری از کتابخانه شهریار، کتابخانه جلیل آباد پیشوا، کتابخانه نیکنام ده شمیرانات ، احداث مرکز جامع توانبخشی بهارستان و تخریب و بازسازی ساختمان پزشکی قانونی میدان بهشت تهران است، با ارزش 41437 میلیون ریال در هفته دولت عملیاتی شده و به مرحله بهره برداری رسیده است.

محمدزاده همچنین از اجرای چهار پروژه در حوزه مدیریت مسکن و ساختمان شامل احداث 3 کلانتری در پروژه های مسکن مهر شهرستان های پیشوا، رباط کریم و پاکدشت و 1 باب مدرسه در مسکن مهر امام رضا (ع) شهرستان پاکدشت به ارزش 33000 میلیون ریال خبر داد.

وی گفت : با توجه به توان بدنه کارشناسی مطالعات مستمر اجرا شده و در دست اجرا و قدرت اجرایی پیمانکاران حوزه راه و مسکن این استان در صورت تامین اعتبارات ملی و استانی سرعت اجرای پروژه ها در استان تهران باز هم افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام/

http://fna.ir/DVCGWK