گل‌محمدی: فدراسیون بوکس باید رفیق بازی را کنار بگذارد/ نتایج اوکراین ضعیف بود

گل‌محمدی: فدراسیون بوکس باید رفیق بازی را کنار بگذارد/ نتایج اوکراین ضعیف بود

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی بوکس جوانان ایران با ترکیب 6 مشت زن راهی تورنمنت برادران کلیچکو در اوکراین شد که حاصل تلاش مردان مشتزن کشورمان تنها یک
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی بوکس جوانان ایران با ترکیب 6 مشت زن راهی تورنمنت برادران کلیچکو در اوکراین شد که حاصل تلاش مردان مشتزن کشورمان تنها یک مدال برنز بود.

عیسی گل محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نتایجی که تیم ملی جوانان بوکس در تورنمنت برادران کلیچکو اوکراین کسب کرده اند، گفت: تیم ملی جوانان بوکس کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی جوانان آبان ماه باید در رینگ روسیه به مصاف حریفان خود بروند. حضور ملی پوشان ما در تورنمنت اوکراین پیش از اعزام به مسابقات جهانی واقعا بسیار مفید بود. حضور در چنین تورنمنت هایی برای جوانان ما بسیار تجربه بزرگی محسوب می شود. هر چند نتیجه روی هم رفته خیلی ضعیف بود، اما ملی پوشان تجربه خوبی را کسب کردند.

وی در مورد اعزام عاشری به همراه تیم ملی به مسابقات اوکراین گفت: اردیبهشت ماه او با همین نفرات راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد که سرانجام حاصل تلاش او یک مدال برنز توسط بهرام لو بود. در آن مقطع اسامی تیم را برای حضور در تورنمنت برادران کلیچکو اوکراین ارسال کرده بودند که نام عاشری نیز در آن لیست بود. به همین دلیل دیگر فرصت برای تغییر اسامی نبود و سرانجام او راهی اوکراین شد و باز هم یک مدال برنز با تیم ملی کسب کرد.

گل محمدی در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: 4 دوره با تیم ملی نوجوانان - جوانان به مسابقات مختلف رفته ام که حاصل تمام این سفرها 13 مدال طلا، نقره و برنز بوده است. تمام هزینه های سفر را نیز فراهم کرده ام تا فشار روی فدراسیون کمتر باشد اما با تمام نتایجی که در این مدت کسب کردم دوستان برای کوچک جلوه دادن موفقیت من سنگ اندازی کردند. فقط یک جمله می گویم ما مربیان خوب و زیادی را در بوکس داریم که هیچ کدام از آنها تا به حال نتوانسته اند افتخاراتی را که من با تیم ملی کسب کرده ام را کسب کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: شما نگاه کنید تیم ملی بزرگسالان را به یکی از آقایان دادند که در چند رویداد بسیار مهم شرکت کرد و حتی برای کسب سهمیه المپیک نیز مسئولیت تیم برعهده او بود اما هیچ کاری نتوانست انجام دهد. فدراسیون بوکس اگر رفیق بازی را کنار بگذارد همه چیز درست می شود. با تمام موفقیت هایی که گل محمدی کسب کرده آقایان نام سه نفر دیگر را برای مربیگری در تیم ملی معرفی کردند.

انتهای پیام/س

http://fna.ir/6L5NIU