پول‌های بلوکه شده به زودی واریز می‌شود/ میزبان تیم عراق نیستیم

پول‌های بلوکه شده به زودی واریز می‌شود/ میزبان تیم عراق نیستیم

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در حاشیه افتتاح مرکز ایفمارک با اظهار رضایت از آغاز به کار این مرکز گفت: از تمام کسانی که برای افتتاح و راه‌اندازی ا

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در حاشیه افتتاح مرکز ایفمارک با اظهار رضایت از آغاز به کار این مرکز گفت: از تمام کسانی که برای افتتاح و راه‌اندازی این مرکز زحمت کشیده‌اند سپاسگزارم و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

وی تاکید کرد: دوستان زحمات زیادی کشیدند تا این مرکز در زمان مقرر افتتاح و کارش را آغاز کرده و این می‌تواند یک خبر بسیار خوش برای فوتبال ملی، باشگاهی و حتی سایر رشته‌های ورزشی باشد.

کفاشیان در پاسخ به این پرسش که میزبانی تیم ملی عراق از ایران نیز گرفته شد، گفت: متاسفانه به دلیل مشغله زیاد نتوانستم با اینفانتینو تماس بگیرم و این موضوع را مطرح کنم، اما در آینده و بر سر این مسئله با رئیس فدراسیون فیفا حتما گفتگو خواهم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص تجهیزات پزشکی که قرار است به ایران داده شود، گفت: فیفا تعهد داده مبلغ ۵۰۰ هزار دلار تجهیزات پزشکی به ایران ارسال کند و البته قرار بود که از یک شرکت تجهیزات به دست ما برسد که ما نسبت به این قضیه اعتراض کردیم و قرار بر این شد که از کمپانی‌های مختلف تجهیزات پزشکی به ایران ارسال شود.

کفاشیان در پایان خاطرنشان کرد: قرار است پول‌های بلوکه شده به زودی به حساب فدراسیون فوتبال واریز شود.