پرسپولیس شاکی شد ؛ داور یک پنالتی ما را نگرفت

پرسپولیس شاکی شد ؛ داور یک پنالتی ما را نگرفت

به گزارش همشهری آنلاین، رضا درویش در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان اظهار داشت: نیمه اول نتیجه به گونه‌ای رقم خورد که شایسته تی

به گزارش همشهری آنلاین، رضا درویش در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان اظهار داشت: نیمه اول نتیجه به گونه‌ای رقم خورد که شایسته تیم پرسپولیس نبود. در نیمه دوم اشتباهات نیمه اول را جبران کردیم و نشان دادیم چه تیم بزرگی هستیم.

او ادامه داد: فکر اینکه ۳ بار دروازه خود را باز شده ببینیم نمی‌کردیم اما از این موضوع مطمئن بودم که بازیکنان نهایت توان خود را در این بازی خواهند گذاشت. بازیکنان با تعصب خود به پرسپولیس نتیجه را باز گرداندند، من بارها گفته ام اکنون هم می‌گویم ما بازی‌های خود را پیروز شویم قهرمان می‌شویم که انشاالله هم همین اتفاق خواهد افتاد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شعار هواداران در پایان نیمه اول گفت: برخی‌ها تحمل صبر پایینی دارند و نباید از این موضوع غافل شویم که گل‌های بدی را دریافت کردیم اما در ادامه موقعیت‌های خیلی زیادی را ایجاد کردیم و توپ ما به تیرک دروازه برخورد کرد و حتی داور می‌توانست یک پنالتی دیگر هم برای ما بگیرد. انشاالله دو فینال دیگر را هم پیروز می‌شویم و قهرمانی را از آن خود خواهیم کرد.

او در خصوص فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس گفت: ما از سرمربی تیم خواسته‌ایم تا لیست بازیکنانی که شایسته پوشیدن پیراهن پرسپولیس هستند را به ما معرفی کند حتماً بازیکنی که بتواند به پرسپولیس کمک کند، جذب خواهد شد. تلاش خواهیم کرد تا نقاط ضعف خود را تقویت کنیم و به خواسته اصلی هواداران که قهرمانی در آسیا است برای سال آینده با وجود تیم‌های قدرتمند عربی دست یابیم.