هیچکس به داد تیم نفت نمی رسد/ وضعیت بازیکنان اسفناک است

هیچکس به داد تیم نفت نمی رسد/ وضعیت بازیکنان اسفناک است

به گزارش خبرنگار مهر سید جلال حسینی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان با ابراز رضایتی از عملکرد هم بازی هایش گفت: با شرایطی که ما داریم با

به گزارش خبرنگار مهر سید جلال حسینی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان با ابراز رضایتی از عملکرد هم بازی هایش گفت: با شرایطی که ما داریم بازیکنان تلاش خود را کردند و زحمت زیادی کشیدند اما متاسفانه وضعیت نفت تهران اسفبار است و هیچکس به داد ما نمی رسد.

وی تاکید کرد: ما حتی جایی برای جمع شدن دور یکدیگر و استراحت نداریم و همه باید با ماشین خود بیاییم و بازیکنان نفت یک الی دو ساعت در ترافیک می مانند تا بتوانند خود را به سایرین برسانند.

سید جلال حسینی خاطرنشان کرد: روز بازی غذای بسیار بدی خوردیم و همه از وضعیت حال حاضر نفت ناراحت هستند و هیچ پولی هم دریافت نکردیم. اما با همین وضعیت نگران کننده بازیکنان تمام تلاش شان را بکار می بندند تا بتوانند نتیجه آبرومندانه ای کسب کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دیدار برابر سپاهان هم تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بتوانیم نتیجه را کسب کنیم اما شرایط بد وضعیت نفت بر روی تک تک بازیکنان تاثیر منفی گذاشته و تمرکز آنها را بر هم زده است.