نمایشگاه تخصصی مبلمان در همدان گشایش یافت

نمایشگاه تخصصی مبلمان در همدان گشایش یافت

همدان - ایرنا - یازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر شامگاه چهارشنبه در سه سالن هگمتانه، الوند و ابن سینا نمایشگاه بین المللی استان همدان گشایش یافت

به گزارش ایرنا مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان همدان در این باره گفت: در این نمایشگاه بیش از 70 واحد شرکت کننده از استان های همدان، تهران، اصفهان، شیراز، خراسان رضوی، البرز، مرکزی و خوزستان آخرین دستاوردها و تولیدات خود را در معرض دید عموم قرار دادند.
"حسین الماسی" افزود: بیش از 70 درصد از واحدهای حاضر در نمایشگاه از مراکز معتبر مبلمان تهران که زیر نظر اتحادیه صنف مبلمان و لوستر می باشند.
وی ابراز امیدواری کرد: با این نمایشگاه بتوان ضمن ایجاد تعادل بین کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده قدرت خرید و انتخاب را برای عموم مردم افزایش داد.
وی اظهار کرد: در این نمایشگاه انواع مبلمان استیل، راحتی، کلاسیک، سرویس خواب، بوفه و میز ناهار خوری در دو سالن الوند و ابن سینا و همچنین انواع آینه و شمعدان، کنسول ، لوستر، آباژور و ویترین در سالن هگمتانه جهت خرید و بازدید عموم فعالیت خواهند کرد.
الماسی گفت: حضور برندهای معتبر این عرصه در کنار یکدیگر طی شش روز برگزاری نمایشگاه باعت شده فضایی مناسب را جهت داد و ستد و برقرای ارتباط مهیا کرده و هزینه جستجو برای یافتن کالای مورد نظر و دسترسی به آن را کاهش داده است.
وی گفت: در این نمایشگاه جدیدترین طرح های مبلمان و لوستر از سنتی تا کلاسیک در رنگ ها و انواع متفاوت در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت و همشهریان و بازدیدکنندگان می توانند در فضایی رقابتی بهترین و با کیفیت ترین محصولات مورد نیاز خود را از بین واحدهای حاضر در نمایشگاه انتخاب کنند.
این نمایشگاه از سوم دی ماه تا هشتم دی ماه همه روزه از ساعت 15:30 الی 21 میزبان بازدیدکنندگان ،خانواده ها و همشهریان خواهد بود.
7523/576