قلی پور و ملک زاده برنز گرفتند/سه برنز رهاورد تیم ۱۳ نفره از برمن

قلی پور و ملک زاده برنز گرفتند/سه برنز رهاورد تیم ۱۳ نفره از برمن

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای جودو بین المللی آلمان امروز یکشنبه پنجم فروردین ماه با برگزاری مبارزات رده سنی جوانان و با حضور ۴۱۰ جودوکار از ۱۸کشور ب

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای جودو بین المللی آلمان امروز یکشنبه پنجم فروردین ماه با برگزاری مبارزات رده سنی جوانان و با حضور ۴۱۰ جودوکار از ۱۸کشور به پایان رسید و تیم کشورمان توسط علی قلی پور در وزن منهای ۶۰-کیلوگرم و حمیدرضا ملک زاده در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم به ۲ نشان برنز رسید.

علی قلی پور نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم کشورمان در این قابتها کار خود با برتری مقابل حریفی از فرانسه را شکست داد و در ادامه نماینده هلند را از پیش رو برداشت. در ادامه با دو پیروزی برابر رقبایی از قزاقستان به نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله به ژاپن باخت و در دیدار رده بندی با پیروزی برابر جودوکار فرانسوی به نشان برنز دست یافت،

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم حمید رضا ملک زاده پس از یک دور استراحت، رقبایی از فرانسه و آلمان را شکست و سپس در نیمه نهایی به نماینده دیگری از کشور میزبان باخت و در دیدار رده بندی هم جودوکار دیگری از آلمان را شکست داد و برنز گرفت.

مجید وحید بریمانلو،قاسم باغچقی،ابوالفضل محمودی، امین کامیاب و علی پرهیزگار هم در این رقابتها با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند.

روز گذشته هم در رده نوجوانان تیم کشورمان توسط محمد مهدی راستگر به نشان برنز دست یافته بود و امیرحسین یزدانی، سینا منوچهری، مصطفی ریاحی، علی رشانی و محمد زحمتکش نیز در اوزان مختلف با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شده بودند.

جودو ایران سال گذشته در همین ایام و در همین رقابتها با ۱۵ جودوکار توسط مجید بریمانلو به نشان برنز دست پیدا کرده بود و در رقابتهای سال ۲۰۱۸ با ۱۳ جودوکار به سه نشان برنز به کار خود پایان داد.