فضای ورزشگاه اهواز به هر چیزی شبیه بود جز مکانی برای فوتبال

فضای ورزشگاه اهواز به هر چیزی شبیه بود جز مکانی برای فوتبال

ایگور پانادیچ در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با پیروزی دو بر صفر پرسپولیس برابر استقلال اهواز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: فضای بدی در ورزشگاه

ایگور پانادیچ در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با پیروزی دو بر صفر پرسپولیس برابر استقلال اهواز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: فضای بدی در ورزشگاه اهواز حاکم بود. در آن شرایط انجام بازی فوتبال سخت بود و مهمترین مساله در آن شرایط کسب سه امتیاز بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

وی در رابطه با جو ورزشگاه تختی اهواز و اتفاقاتی که در طول آن مسابقه افتاد،افزود: واقعا فضای بدی در ورزشگاه حاکم بود. جو ورزشگاه به هر چیزی شبیه بود، جز مکانی برای انجام مسابقه فوتبال. من در هیچ جای دنیا چنین فضایی را تجربه نکرده بودم. اما خوشحالم که توانستیم این بازی را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم و صدر جدول را حفظ کنیم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد سوشا مکانی در بازی‌های اخیر، تصریح کرد: سوشا دروازه بان خوبی است و در مسابقات قبلی هم عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است. او یکی از بهترین دروازه بان های ایران است و در بازی‌های حساس آینده هم به ما کمک زیادی خواهد کرد.

پانادیچ در رابطه دیدار هفته آتی سرخ‌پوشان برابر نفت تهران، تصریح کرد: نفت تیم خوبی است. اما ما هم برای این مسابقه آماده هستیم. می‌دانیم که بازی سختی برابر نفت پیش رو داریم. اما در تلاش هستیم تا در این بازی نیز مانند سایر مسابقات به پیروزی برسیم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ شود، تصریح کرد: تمام هدف ما از ابتدای فصل این بود که به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم وتمام تلاشمان را برای رسیدن به این هدف به کار گرفتیم. اما ما هنوز سه بازی سخت را پیش رو داریم و برای قهرمانی باید در این بازی‌ها نیز به پیروزی برسیم.