غیاثی: بازیکنان استقلال خطای پنالتی مرتکب نشدند

غیاثی: بازیکنان استقلال خطای پنالتی مرتکب نشدند

سید رضا غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه قضاوت بیژن حیدری داور مسابقه استقلال و گسترش فولاد تبریز گفت: داوری در این دیدار
سید رضا غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه قضاوت بیژن حیدری داور مسابقه استقلال و گسترش فولاد تبریز گفت: داوری در این دیدار هیچ مشکل خاصی نداشت و داو ربه خوبی بازی را قضاوت کرد. حتی کارت زردی که به مهدی رحمتی نشان داد کاملا درست بود و داور تشخیص داد که او وقت تلف می‌کند. به همین دلیل به او کارت زرد نشان داد.

غیاثی در مورد اینکه کمالوند معتقد بوده دو پنالتی به سود گسترش فولاد گرفته نشده است گفت: بازیکنان استقلال در این بازی مرتکب خطای پنالتی نشدند و من کاملا با داور مسابقه هم عقیده هستم که هیچ خطای پنالتی در این بازی رخ نداد و از این برخوردها در فوتبال رخ می‌دهد و اگر فیلم را نگاه کنید متوجه می‌شوید که بازیکنان بعد از زمین خوردن هم اعتراضی به داور نمی‌کردند و به بازیشان ادامه می‌دادند.

وی در مورد اینکه در دربی مشهد داور چهارم مشهدی بود و به جای داور اصلی که به این شهر نرسید بازی پدیده و سیاه جامگان را قضاوت کرد گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم مشهدی بودند هیچ اشکالی نداشت که داور چهارم از شهر مشهد باشد و با توجه به اینکه داور مسابقه به مشهد نرسیده بود او بازی را قضاوت کرده است.

انتهای پیام/ک