عفیفه: سال ۹۲ «پریا» را به سازمان پیشنهاد داده بودیم/ از استقبال مخاطبان راضی هستیم

عفیفه: سال ۹۲ «پریا» را به سازمان پیشنهاد داده بودیم/ از استقبال مخاطبان راضی هستیم

«اسماعیل عفیفه» تهیه کننده سریال «پریا» در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس با اشاره به بازخورد این سریال نزد
«اسماعیل عفیفه» تهیه کننده سریال «پریا» در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس با اشاره به بازخورد این سریال نزد مخاطب گفت: خوشبختانه تا الان بازخوردهای خوبی از این سریال گرفتیم.

وی ادامه داد: پخش این سریال تاثیر خوبی روی فضای ذهنی مخاطبان نسبت به موضوع HIV داشت.

تهیه کننده سریال «میوه ممنوعه» با اشاره به پرداخت دیر هنگام تلویزیون به این سوژه نیز بیان داشت: درست است زمانیکه این سریال پخش شد، جامعه از اطلاع رسانی در اینباره اشباع شده بود، اما هیچ سریالی در این باره ساخته نشده بود.

وی در ادامه گفت: از طرفی بخشی از ماجرای پخش دیر هنگام این دست آثار وظیفه ارگان ها و نهادهای دیگر است.

عفیفه درباره شکل گیری سریال «پریا» نیز عنوان داشت: سریال «پریا» را در سال 92 به مسئولین سازمان صدا و سیما پیشنهاد دادیم و به دلایلی ساخت آن مهیا نشد، اما در هر حال از پخش و تولید این سریال به عنوان اولین سریال ساخته شده در حوزه HIV و همچنین استقبال مخاطبان راضی هستیم.

به گزارش فارس، سریال «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم سعید فرهادی نوشته شده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: کیوان جوانی است که عاشق دخترخاله اش پریا می شود و این دو بعد از مشکلات فراوان با یکدیگر ازدواج می کنند و ماجراهایی در ادامه سریال وجود دارد که داستان آن را رقم می زند.

از بازیگران این سریال می توان به: لادن مستوفی، محمود پاک نیت، هادی قمیشی، عمار تفتی، امیرحسین آرمان، امیررضا دلاوری، کمند امیر سلیمانی، رامتین خداپناهی و افسانه بایگان اشاره کرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/L9A27F