شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی تشکیل می‌شود

شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام‌ عبدالحمید امانت بهبهانی در ششمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی استا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام‌ عبدالحمید امانت بهبهانی در ششمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی استان که با موضوع انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه برخی آگاهانه، برخی غیرآگاهانه و برخی از بابت تعلقات حزبی به دنبال تضعیف انتخابات هستند و دستگاه‌های اصلی که در رأس آنان شورای نگهبان است را مورد حمله قرار می‌دهند.

وی با تأکید بر اهمیت شورای نگهبان افزود: مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نهاد مهم و تأثیرگذاری در جمهوری اسلامی به شمار می‌رود که می‌تواند در تمامی شئون کشور دخالت کند اما مصوبات آن باید مورد تأیید شورای نگهبان قرار گیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان بیان کرد: همانند سال‌های گذشته در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها شورای پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی تشکیل می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ امانت بهبهانی بر ارتقای آگاهی‌های عمومی مردم در خصوص تخلفات و جرائم انتخاباتی تأکید کرد و افزود: این آگاهی افزایی می‌تواند از طریق مساجد، ائمه جمعه و جماعات و رسانه‌ها به‌ویژه خبرگزاری‌ها و صداوسیما صورت گیرد.