رونمایی از سامانه‌ی پایش شاخص‌های کیفی شبکه‌ی شرکت زیرساخت

رونمایی از سامانه‌ی پایش شاخص‌های کیفی شبکه‌ی شرکت زیرساخت

سامانه اندازه گیری و پایش شاخص های کیفی لایه سه شبکه داخلی شرکت ارتباطات زیرساخت هفته آینده رونمایی می شود.

به گزارش سیتنا، مهندس اسماعیل رادکانی، معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت زیرساخت، افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان پیشتاز اجرایی کردن مصوبه 222 کمیسیون تنظیم مقررات اقدام به پیاده سازی سامانه مدیریت SLA و انتشار شاخص های کیفی ابر لایه سه (شبکه IP)    بر روی سایت این شرکت کرده است و از هفته آینده بر روی سایت شرکت ارتباطات زیرساخت قابل دسترسی است.

وی تصریح کرد: در خصوص مکانیزم ، روش اندازه گیری و انطباق آن  با  استانداردهای تعیین شده  با سازمان تنظیم مقررات به توافق و جمع بندی رسیدیم و این شاخص ها با هدف شفاف سازی  کیفیت سطح خدمات شرکت ارتباطات زیرساخت از طریق سایت در دسترس عموم مردم قرار می گیرد.

رادکانی تصریح کرد: این سامانه همزمان با نشست خبری مشترک وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس محمد جواد آذری جهرمی معاون وزیر رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت و دکتر عمیدیان رییس سازمان تنظیم مقررات در هفته آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی در پایان گفت: علاوه بر این برای پایش کیفیت اینترنت بین الملل نیز در حال راه اندازی سیستم های راه اندازی و نظارت و انتشار شاخص های کیفی هستیم.

انتهای پیام