درمانگاه شبانه روزی  در ملارد افتتاح شد

درمانگاه شبانه روزی در ملارد افتتاح شد

غلامرضا عسگری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم توسعه و تقویت زیرساخت های درمانی و بهداشتی در مناطق پرتر

غلامرضا عسگری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم توسعه و تقویت زیرساخت های درمانی و بهداشتی در مناطق پرتراکم شهرستان ملارد همچون سرآسیاب اظهار داشت: یکی از الزامات اساسی ملارد، بهره برداری از درمانگاه شبانه روزی بود که تراکم انبوه جمعیتی در سر آسیاب می طلبید این امر مهم که از تاکیدات ویژه وزیر بهداشت و درمان بود محقق شود.

وی افزود: با پیگیری ها و برنامه ریزی هایی که انجام شد، مرکز شبانه روزی حضرت ابوالفضل العباس(ع) با تعرفه دولتی در محدوده سرآسیاب به بهره برداری رسید.

عسگری در تشریح روند افتتاح این طرح عنوان کرد:پیش از این ساختمانی در یکی از کوچه های همجوار خیابان امام خمینی(ره) وجود داشت که بصورت روزانه و از صبح تا ظهر در پوشش درمانگاه به متقاضیان، خدمات ارائه می کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملارد گفت: با تجهیز این مرکز به داروخانه مستقل، آزمایشگاه، دندانپزشک، پایگاه فوریت و...بصورت شبانه روزی سطح خدمات درمانی در ملارد به نحو قابل توجهی افزایش می یابد.

وی افزود:در صدد هستیم در محدوده میدان شهید راغب سرآسیاب شرقی نیز به راه اندازی یک پایگاه فوریت مبادرت کنیم که با بهره برداری از آن، ششمین پایگاه فوریت در شهرستان ملارد افتتاح خواهد شد.

عسگری یادآور شد: شهرستان ملارد از ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه و ویژه ای برخوردار است که در سطوح استانی نیز به آن اذعان دارند و امیدواریم با ارتقای کمی و کیفی خدمات بهداشتی و درمانی در ملارد، روند تحقق توسعه پایدار به نحو شایسته تری طی شود.