حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس

حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس

به گزارش همشهری آنلاین استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی‌ها در ا

به گزارش همشهری آنلاین استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی‌ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی‌ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده‌ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی‌اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی‌ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی."