خرید مستقیم لوله پلی اتیلن از کارخانه و بدون واسطه

خرید مستقیم لوله پلی اتیلن از کارخانه و بدون واسطه

حتما شما هم نام لوله پلی اتیلن را تاکنون شنیده اید! این لوله ها که از مواد پلاستیکی ساخته شده اند کاربرد های بسیار زیادی در کشاورزی، خطوط گاز و برق و

حتما شما هم نام لوله پلی اتیلن را تاکنون شنیده اید! این لوله ها که از مواد پلاستیکی ساخته شده اند کاربرد های بسیار زیادی در کشاورزی، خطوط گاز و برق و آب و فاضلاب دارند. لوله پلی اتیلن در بازار با برند ها و قیمت های بسیار متنوعی وجود دارد و در این بین پخش کنندگان، پیمانکاران و افراد زیادی در این صنعت در حال فعالیت اند.

ما می خواهیم به شما یاد بدهیم چطور با خرید مستقیم لوله پلی اتیلن از کارخانه، هزینه های خود را کاهش دهید.

مرحله اول: شناسایی نیاز

اولین و مهمترین مرحله برای خرید لوله پلی اتیلن شناسایی نیاز فعلی شماست. برای این کار حتما از یک پیمانکار یا مهندس مشورت بگیرید. همچنین اگر در اطرافیان شما کسی آبرسانی با لوله پلی اتیلن را اجرا کرده است میتواند تجربیات خوبی برای استفاده داشته باشد.

در ادامه چند نکته مهم بیان می کنیم:

لوله های پلی اتیلن فقط تا سایز 125 میلیمتر کلاف می شوند و لوله های بزرگتر فقط به صورت شاخه ای از 6 متر تا 12 متر تولید می شوند حداقل فشار اتمسفر لوله (یعنی ضخامت جداره آن) باید 6 بار PE80 یا 8 بار PE100 باشد که بتوان آن را کلاف کرد. (لوله های با ضخامت و فشار کمتر هنگام رول شدن میشکنند) فشار اتمسفر یعنی توان تحمل لوله در برابر فشار داخلی یا خارجی اگر شما می خواهیم آب تحت فشار را با لوله منتقل کنید حتما برای انجام محاسبات به یک پیمانکار یا واحد مشاوره باران پلیمر مراجعه کنید اگر زمین شما کاملا مسطح است و فشار زیادی داخل لوله پلی اتیلن جریان ندارد، می توانید از لوله 6بار PE80 برای اندازه های کمتر از 125 و فشار 4 بار PE80 برای سایز های بیشتر از 125 استفاده کنید جوش لوله های پلی اتیلن با دستگاه حرارتی انجام شده و بسیار ساده است. از پرداخت هزینه های زیاد برای جوش لوله خودداری کنید

با رعایت نکات بالا شما می توانید مستقیم به سایت کارخانه تولید لوله مراجعه کنید.

در ایران کارخانه های بسیار زیادی برای تولید لوله وجود دارد که یکی از شاخص ترین های آنها باران پلیمر کیا است. این کارخانه در 2 سوله و 3 فاز در حوالی اراک است.

مراحل خرید لوله پلی اتیلن مستقیم از کارخانه

ابتدا به سایت کارخانه تولید کننده (baranpolymerkia.com) مراجعه کرده و روی دکمه قیمت لوله پلی اتیلن بزنید.

با ورود به صفحه قیمت ها میتوانید سایز و کیفیت لوله را ببینید

در لیست بالا همانطور که ملاحظه کردید 6 کیفیت متفاوت آمده است، که در ادامه به بیان و بررسی هر یک از آنها خواهیم پرداخت:

باران 1 ستاره: این لوله ها با 10 سال ضمانت ارائه می شوند و مناسب برای کشاورزی و آبیاری های بارانی اند. لوله باران 1 ستاره کیفیت بالایی دارد و توسط دستگاه های ایرانی تولید می شود. باران 2 ستاره: این لوله نیز کیفیت بالایی دارد و قیمتش کمی بیشتر از لوله یک ستاره است. البته مواد اولیه هر دو لوله یکسان بوده و در یک کارخانه تولید می شوند اما مزیتی که لوله 2 ستاره نسبت به لوله تک ستاره دارد، فرایند تولید آن است که با دستگاهی بهتر تولید می شود. باران 3 ستاره: لوله های 3 ستاره باران نیز دارای کیفیت بسیار عالی هستند و تفاوتی از لحاظ مواد اولیه با 2ستاره و یک ستاره ندارند، تنها تفاوت لوله های سه ستاره استفاده از دستگاه چینی برای تولید آن است که کیفیت لوله را به مقدار ناچیزی افزایش می دهد. باران پلاس و باران پلاس 5 ستاره: این لوله از لحاظ مواد اولیه و کیفیت نهایی بسیار بالاتر از 3 رقیب دیگرشان هستند. لوله های باران پلاس به دلیل کیفیت بسیار زیاد مواد اولیه و همچنین فرایند تولید بسیار پیشرفته اروپایی کیفیت بسیار زیادی دارند. تفاوت لوله باران پلاس و باران پلاس 5 ستاره فقط در نحوه تولید آن است. هر دو با دستگاه های پیشرفته خارجی تولید شده و دارای گواهی های بین المللی هستند اما لوله باران پلاس 5 ستاره با دستگاه های آلمانی تولید شده و در پروژه های حساس استفاده می شود. طول عمر لوله های پلاس و پلاس 5 ستاره حدود 50 سال مفید ، تخمین زده می شود.

ما تمام موارد لازم برای انتخاب بهترین برند لوله پلی اتیلن را به شما گفتیم. اما در ادامه سعی می کنیم با مثال هایی کار شما را ساده تر کنیم

لوله پلی اتیلن برای کشاورزی

اگر می خواهید لوله پلی اتیلن را برای کشاورزی استفاده کنید توصیه می کنیم از 3 لوله (باران 1ستاره - 2 ستاره - 3 ستاره) استفاده کنید. اختلاف قیمت این برند ها بسیار ناچیز است و میتوانید متناسب با بودجه خود بین آنها بهترین را انتخاب کنید

لوله پلی اتیلن برای آبیاری تحت فشار

اگر می خواهید از لوله پلی ایتلن برای آبیاری تحت فشار استفاده کنید، توصیه ما خرید لوله پلی اتیلن باران 3 ستاره یا باران پلاس است. این لوله ها به دلیل کیفیت بسیار زیادی که دارند می توانند فشار های زیادی را طی سالیان دراز متحمل شوند. البته اگر همچنان مشکل بودجه دارید استفاده از لوله های باران 1 ستاره و 2 ستاره نیز کاملا عالی خواهد بود.

لوله پلی اتیلن برای انتقال مواد نفتی

برای انتقال مایعاتی غیر از آب که از حساسیت بالایی نیز برخوردارند، حتما پیشنهاد می کنیم از لوله های باران پلاس 5 ستاره استفاده کنید. این لوله ها بسیار محکم، مقاوم و قابل اعتماد اند.

لوله پلی اتیلن برای آب شرب

حتما می دانید طی سال های اخیر لوله های پلی ایتلن با لوله های فلزی و گالوانیزه جایگزین شده اند و در حال حاضر بهترین گزینه برای انتقال آب شرب محسوب می شوند. برای انتخاب لوله مناسب خطوط انتقال شرب لازم است تا حتما باران پلاس یا باران پلاس 5 ستاره را انتخاب کنید. این لوله ها تاییدیه های لازم را از سازمان های بهداشتی دریافت کرده اند و دارای عالی ترین کیفیت اند. همچنین استفاده از این لوله ها برای انتقال آب شرب شهر و روستا، در حال حاضر بیشترین استفاده در کشور را دارد.

لوله پلی اتیلن مناسب صادرات کدام است؟

برای خرید لوله پلی اتیلن مناسب صادرات پیشنهاد ما انتخاب باران 3 ستاره ، باران پلاس و باران پلاس 5 ستاره است. این لوله ها در تمام کشور ها مورد تایید سازمان های نظارتی، گمرکی و استانداردی است.

چطور خرید خود را نهایی کنم؟

پس از آنکه برند و کیفیت لوله را انتخاب کردید می توانید در همان صفحه و با کلیک بر روی دکمه ثبت سفارش، پیش سفارش خود را جهت بررسی و تماس کارخانه ارسال کنید. همینطور میتوانید از طریق تماس تلفنی خرید خود را نهایی کنید.

هزینه های حمل و نقل لوله پلی اتیلن به عهده خریدار است یا کارخانه؟

قطعا هزینه های اعلامی، تحویل درب کارخانه بوده و خریدار موظف است هزینه های باربری را شخصا بپردازد. همچنین هماهنگی با باربری میتواند توسط کارخانه یا خریدار انجام پذیرد.

دریافت ضمانتنامه 10 ساله چطور ممکن است؟

پس از تحویل لوله ها به خریدار و با گذشت حدود یک تا 4 هفته ، ضمانتنامه صادر و برای خریدار پست می شود. نیازی به ثبت درخواست خریدار برای دریافت ضمانت نامه نیست.

خلاصه: ما در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با فرایند خرید مستقیم از کارخانه آشنا کنیم تا بتوانیم مناسب نیاز خود، لوله پلی اتیلن خریداری کنید.