حضور قاری مصری در طرح اسوه+عکس

حضور قاری مصری در طرح اسوه+عکس

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس شیخ محمد عصفور از قراء و اساتید تلاوت کشور مصر با حضور در کشورمان از طرح آموزشی تربیتی قاریان نوجوان ب
به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس شیخ محمد عصفور از قراء و اساتید تلاوت کشور مصر با حضور در کشورمان از طرح آموزشی تربیتی قاریان نوجوان با عنوان اسوه بازدید کرد.

در ابتدای این دیدار که شب گذشته با حضور همه اعضای طرح اسوه، اساتید و میرزاجانی مدیر طرح در اردوگاه شهید زین‌الدین تهران انجام شد، مهدی عبرتی قاری و حافظ کل قرآن کریم آیاتی از سوره مبارکه ابراهیم(ع) را تلاوت کرد و قاری مصری را تحت تأثیر قرار داد.

 

 

شیخ عصفور ضمن تجلیل از تلاوت این قاری نوجوان، گفت: شما همان‌هایی هستید که قرآن در گوشت و خون شما آمیخته شده است. همچنین وی با استفاده از آیات تلاوت شده از سوره ابراهیم(ع)، نکات تفسیری زیبایی را در اثبات حقانیت تشیع بیان کرد.

 

 

شیخ عصفور در ادامه جلسه ماجرای گرایش خود به مکتب اهل بیت(ع) را ذکر کرد و گفت: قرائت و حفظ قرآن، همه استفاده‌ای نیست که می‌توانیم از دریای بیکران قرآن ببریم، بلکه باید به حقیقت قرآن که همان آموزه‌های مکتب اهل بیت(ع) است عمل کنیم، به شما توصیه می‌کنم خودتان را دست کم نگیرید و در سطح جهان بدرخشید.

در انتهای این دیدار شیخ عصفور به قرائت فراز‌هایی صحیفه سجادیه پرداخت.

 

 

انتهای پیام/

http://fna.ir/69669M