توانایی ثبت گل های بیشتری را داشتیم/ بدشانسی ها به پایان رسید

توانایی ثبت گل های بیشتری را داشتیم/ بدشانسی ها به پایان رسید

محمد عسکری در گفتگو با خبرنگار مهر پس از پیروزی پرگل تیم فوتسال شهدای جلین اظهار کرد: خدارا شکر امروز از موقعیت هایی که به دست آوردیم نهایت استفاده را

محمد عسکری در گفتگو با خبرنگار مهر پس از پیروزی پرگل تیم فوتسال شهدای جلین اظهار کرد: خدارا شکر امروز از موقعیت هایی که به دست آوردیم نهایت استفاده را بردیم و حتی می توانستیم گل های بیشتری نیز وارد دروازه حریف کنیم.

عسکری افزود: در نیمه اول بازی بسیار خوبی ارائه دادیم و در نیمه دوم بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کردیم و به نتیجه دلخواه دست پیدا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش از بازی در مورد تعداد گل های خورده صحبت نمی کنیم و تنها تعداد گل های زده را پیش بینی می کنیم و امروز نیز به ثمر رساندن این تعداد گل را پیش بینی کرده بودیم.

وی با بیان اینکه حق ما حضور در این رده جدول نیست، گفت: بدشانسی هایی که یک تیم ممکن است در طول ۱۰ سال برایش اتفاق بیفتد را در عرض یکسال در حال تجربه کردن هستیم اما مطمئن باشید از گروه صعود می کنیم.

مربی تیم فوتسال شهدای جلین تصریح کرد: تیم شهدای جلین فشار زیادی را در این مدت تحمل کرده و پس از هر بازی سرمربی تیم بستری می شده و اگر امروز برنده نمی شدیم، خود را نمی بخشیدیم.

عسکری در پایان تحول این تیم در نیم فصل دوم مسابقات را وعده داد.

محکوم به پیروزی بودیم

محمدعلی هدایتی یکی از بازیکنان برتر تیم شهدا در این بازی نیز گفت: به خاطر کسب نتایج نه چندان خوب در هفته های اخیر فشار بسیاری را متحمل شدیم و خداراشکر با این پیروزی پرگل، سنگینی این فشارها از دوشمان برداشته شد.

هدایتی افزود: امروز تمامی بازیکنان باتعصب بازی کردند و از همه آنها تشکر می کنم. در بازی های گذشته بدشانسی می آوردیم و توپ های مان وارد دروازه نمی شد اما این بار به سرعت به بازی برگشتیم.

وی در مورد شرایط جدول و شانس صعود تیم شهدا بیان کرد: در بازی امروز محکوم به پیروزی بودیم و سرمربی ما نیز بارها این موضوع را یادآور شد. اکنون اگر در بازی بعدی نیز پیروز شویم به جدول مسابقات بازخواهیم گشت.

این بازیکن شماره ۲۳ تیم شهدا درباره عملکرد خود گفت: تنها ۲۰ درصد بازی خود را ارائه دادم زیرا به شدت آسیب دیده بودم و فقط به خاطر آقای زندی پور به زمین بازی رفتم.

مزد زحماتمان را گرفتیم

همچنین بازیکن شماره ۹ تیم شهدای جلین پس از درخشش در بازی امروز اظهار کرد: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و با پیروزی در این بازی مزد زحماتی که در این مدت کشیدیم را به دست آوردیم.

سعید حاجیلری که در این بازی ۷ پاس گل داده بود، افزود: در بازی های گذشته نیز عملکرد خوبی داشتیم اما با بدشانسی نمی توانستیم نتیجه مطلوب را به دست بیاوریم.

حاجیلری درباره مهم ترین عامل پیروزی تیم شهدا بیان کرد: تمرینات خوب و هم قسم شدن بازیکنان مهمترین دلایل کسب پیروزی در این بازی بودند.

وی درباره شانس صعود تیم به مرحله دوم گفت: با این پیروزی مطمئن باشید به روند پارسال ادامه می دهیم و به لیگ دسته یک صعود خواهیم کرد.

گفتنی است؛ از هفته ششم لیگ دسته دو فوتسال کشور تیم شهدای جلین با نتیجه قاطع ۱۰ بر ۵ مقابل تیم فرخی باقرشهر تهران به پیروزی رسید.