تاکید بر پتانسیل فارغ التحصیلان دانشکده‌ی پست و مخابرات

تاکید بر پتانسیل فارغ التحصیلان دانشکده‌ی پست و مخابرات

محمد جابری، گفت: بدنه‌ی متخصص کارشناسی فارغ التحصیل دانشکده‌ی پست و مخابرات که در مدیریت های میانی قرار دارند در اجرای سیاست های دولت نقش مهمی بر عهده

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس محمد جابری، از فارغ التحصیلان دانشکده‌ی پست و مخابرات در مراسم صبح امروز که به مناسبت هشتاد و هشتمین سالگرد تاسیس دانشکده‌ی پست و مخابرات در سالن شهید قندی برگزار شد، اظهار کرد: بدنه‌ی کارشناسی که از این دانشکده فارغ التحصیل شده است هم اکنون در بخش مخابرات، پست و پست بانک مشغول است.

وی ادامه داد: این بدنه‌ی متخصص کارشناسی که در مدیریت های میانی قرار دارند در اجرای سیاست های دولت نقش مهمی بر عهده دارد و می تواند بازوی اجرایی قوی در این زمینه محسوب شود.

جابری خطاب به وزیر ارتباطات، گفت: درخواست همه‌ی ما این است که تدابیری اتخاذ فرمایید تا این دانشکده از ذیل دانشگاه جامع علمی کاربردی خارج شود و به روال سابق برگردد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از انتخاب شایسته‌ی دکتر یزدانیان به عنوان ریاست دانشکده تشکر کرد و اظهار داشت: این اقدامی بسیار ارزشمند بود و رساندن دانشکده به جایگاه علمی خودش از جمله درخواست های ما محسوب می شود.

وی ادامه داد: دانشکده‌ی پست و مخابرات پتانسیل هاب منطقه شدن را دارد و از طرفی این توانایی را دارد که آموزش هایی را که مراکز اموزشی دیگر نمی توانند انجام دهند در این دانشکده انجام شود.

انتهای پیام