برهانی: کار سختی در کاپ آسیا داریم/اردوی اسلوونی تجربه ما را بالا برد

برهانی: کار سختی در کاپ آسیا داریم/اردوی اسلوونی تجربه ما را بالا برد

مائده برهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس، درباره عنوان پنجمی ایران در جام باشگاه های والیبال گفت: بزرگترین سنگ همان کره شمالی بود که برداشتیم. خد
مائده برهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس، درباره عنوان پنجمی ایران در جام باشگاه های والیبال گفت: بزرگترین سنگ همان کره شمالی بود که برداشتیم. خدا کمک کرد و در آن روز توانستیم کره شمالی را که تیمی سرعتی است، شکست دهیم. این تیم یک مربی صربستانی دارد که مایدا به خوبی او را می شناخت و در زمان بازیگری مایدا مربی او بود.

وی افزود: بعد از این بازی روحیه تیم تغییر کرد چرا که این پیروزی بسیار ارزشمند بود. البته در بازی با چین شکست خوردیم این تیم بسیار مدعی است و دو بازیکن المپیکی هم داشت. در ادامه با چین تایپه بازی کردیم؛ تیم جوانی بود و تیم قدرتمندی در آینده خواهد بود. در دیدار با فیلیپین که دو بازیکن آمریکایی داشت، خوب ظاهر شدیم. آنها پیشرفت خوبی داشتند و خودشان را در بین 8 تیم برتر جا داده اند. رقابت سخت شده و باید حواسمان به این تیم باشد. این تیم بسیار خطرناک است. بازی منطقی مقابل این تیم داشتیم و موفق شدیم بازیکنان خارجی فیلیپین را از پا بیندازیم.

ملی پوش والیبال بانوان ایران در ادامه صحبت هایش با اشاره به بازی پایانی ایران، خاطرنشان کرد: 3 بر صفر ویتنام را بردیم، اما بازی بسیار نزدیک بود. این نشان می دهد قدرت والیبال ایران و ویتنام بهم نزدیک است. این تیم هم چند بازیکن ملی پوش داشت و مربی آنها همان مربی ملی ویتنام بود که برای شکست ما آمده بودند که این اجازه را ندادیم.

برهانی درباره بازی ایران در مسابقات کاپ آسیا، عنوان کرد: هدف ما این است که بازهم جزو 5 تیم قرار بگیریم، اما واقعیت این است در این بازی ها کار سختی پیش رو داریم، اما انگیزه ما هم فرق کرده و به خودباوری رسیده ایم. نکته ای که باید اشاره کنم اینکه 9 سال است که تلاش می کنیم و همه برای تیم ملی زحمت کشیده اند. کادرهای مختلفی آمدند و رفتند، اما موضوعی که به ما کمک کرد اردوی اسلوونی بود که تجربه تیم را بالا برد و نتیجه آن را در جام باشگاه های آسیا دیدیم.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/LSQGR2