برای انجام تغییرات صبرم زیاد است/دو وظیفه اصلی در دوران سرپرستی دارم

برای انجام تغییرات صبرم زیاد است/دو وظیفه اصلی در دوران سرپرستی دارم

نصرالله پریچهره در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در فدراسیون دوچرخه سواری به عنوان سرپرست اظهار داشت: با توجه به اینکه کارمند
نصرالله پریچهره در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در فدراسیون دوچرخه سواری به عنوان سرپرست اظهار داشت: با توجه به اینکه کارمند وزارت ورزش و جوانان هستم و در حوزه مسئولیتی نصرالله سجادی هم مشغول فعالیت هستم، وظیفه سرپرستی فدراسیون به بنده محول شد. از سوی دیگر دوستی و آشنایی خوبی هم با خسرو قمری، رئیس سابق فدراسیون دارم و امیدوارم بتوانیم گام های خوبی در این فدراسیون برداریم.

وی در مورد برنامه هایش در فدراسیون گفت: دو وظیفه اصلی در دوران سرپرستی خواهم داشت. ابتدا اینکه باید اهداف، برنامه ها، مسابقات و اعزام های فدراسیون را پیگیری کنم. رقابت های کاپ آسیا و مسابقات جهانی قطر پیش رویمان است و باید برای آنها برنامه ریزی کنیم. وظیفه دوم هم این است که فضای بالانس شده و با آرامشی ددر فدراسیون داشته باشیم و بتوانیم شرایط بسیار خوبی را برای برگزاری مجمع فراهم کنیم تا بهترین و شایسته ترین فرد به عنوان رئیس انتخاب شود.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در مورد اینکه دو ماه از آغاز ثبت نام ها گذشته و چه زمانی انتخابات برگزار خواهد شد، گفت: واقعیت این است که هنوز به بحث ثبت نام ها و تایید صلاحیت ها نرسیده ام و پس از کمی مطالعه و قطعی شدن تمام صلاحیت ها آن زمان بهتر می توانیم نظر بدهیم.

پریچهره در مورد اینکه برخی سرپرست ها تغییرات زیادی را اعمال می کنند و برای شما هم این اتفاقات خواهد افتاد یا خیر، گفت: واقعیت این است که زیاد قائل به تغییر نیستم و صبرم در این مورد زیاد است. معتقدم اگر قرار است تغییری ایجاد شود حتما باید فرد جدید بتواند تحول ایجاد کرده و کار بهتری ارائه دهد.

وی در پاسخ به این سوال که خودتان زمانی مدیرکل خوزستان بودید، اما پیست شهر اهواز وضعیت خوبی ندارد، گفت: تصاویری که منتشر شده بود را دیدم و حتما این موضوع را پیگیری می کنم و قاعدتا نباید بعد از 4، 5 سال ساخت این وضعیت را مشاهده کنیم. با مدیرکل خوزستان صحبت خواهم کرد و نتیجه را اطلاع رسانی می کنیم.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در پایان مورد برگزاری اردوی تیم ملی هم گفت: تا 10 روز آینده برنامه مشخص می شود و احتمالا در یکی از استان های جنوبی کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/O7YVGN