بازی با راه آهن ۶ امتیازی است/ کاظمی استاد نگه داشتن تیم است!

بازی با راه آهن ۶ امتیازی است/ کاظمی استاد نگه داشتن تیم است!

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی کرمانی مقدم در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه آهن که بعد از ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: اردوی خوبی در ک

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی کرمانی مقدم در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه آهن که بعد از ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: اردوی خوبی در کشور ترکیه برگزار کردیم که این اردو در روند رو به رشد تیم ما تاثیر زیادی داشت. همچنین بازی های دوستانه ای که در این کشور برگزار کردیم کمک زیادی کرد تا بازیکنان به هماهنگی لازم برسند. تیم ما بازیکنان خوبی جذب کرده که آنها نیز به ما کمک زیادی کردند.

وی افزود: خوشبختانه در سه دیدار اخیر تیم ما نتایج خوبی برابر تیم هایی مانند نفت و گسترش به دست آوردیم. با تلاش می کنیم تا بتوانیم این روند را ادامه دهیم تا در جدول رتبه خوبی را به دست آوریم.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان خاطرنشان کرد: مصطفی احمدی بازیکن ما سه اخطاره است و مدافع میانی ما هم نیز مصدوم است.

وی ادامه داد: راه آهن در بازی اخیر خود مقابل صبا سه امتیاز گرفت و از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارد اما ما موقعیت های بهتری نسبت به حریف داریم و امتیازات خوبی در بازی های اخیرمان کسب کرده ایم. بازیکنانمان در طول هفته تمرینات خوبی انجام داده اند و به خوبی به دستورات تاکتیکی عمل کردند.

کرمانی مقدم اظهار کرد: امتیازات خوبی در دیدارهای اخیر جمع آوری کرده ایم و برای بازی فردا برابر راه آهن روی نقاط ضعفشان کار کردیم تا بتوانیم از آن استفاده کنیم. امیدوارم که بتوانیم به سه امتیاز این بازی که می تواند به ما کمک ویژه ای کند دست پیدا کنیم. ما تنها برای سه امتیاز به زمین می رویم و به دنبال تساوی هم نیستیم.

ÙˆÛŒ در خصوص اینکه آیا شناخت قبلی از راه آهن به شما برای نتیجه گیری در این بازی Ú©Ù…Ú© Ù…ÛŒ کند یا خیر، تصریح کرد: این مسابقه Ù…ÛŒ تواند برای هر دو تیم Û¶ امتیازی باشد تقریبا بازیکنان راه آهن را Ù…ÛŒ شناسیم Ùˆ به خوبی این تیم را آنالیز کردیم. ما روی نقاط قوت Ùˆ ضعف راه آهن کار کرده ایم. 

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان در رابطه با مشکلات مالی این تیم نیز گفت: فکر می کنم به علت اینکه فردا بازی داریم خود فرهاد کاظمی در این مورد صحبت کند بهتر باشد.

کرمانی مقدم در پاسخ به این پرسش که آیا سیاه جامگان در لیگ برتر خواهد ماند یا خیر اظهار کرد: سال گذشته هنگامی که در راه آهن بودیم به بازیکنان قول داده بودیم که در لیگ بمانیم و این اتفاق هم رخ داد. فرهاد کاظمی استاد حفظ تیم ها در لیگ برتر است. در سیاه جامگان هم باید دست به دست هم دهیم تا این تیم در لیگ برتر باقی بماند.

وی تاکید کرد: در نیم فصل بازیکنان زیادی اضافه کرده ایم و در مسابقات اخیر هم کسب سه امتیاز مهم بود که خوشبختانه به آن دست یافتیم اما مطمئن باشید اگر این روند ادامه داشته باشد می توانیم جایگاه خوبی در جدول به دست آورد اما شرایط اصلا مشخص نیست ممکن است که سیاه جامگان در این لیگ باقی بماند و ما هم با این تیم ادامه همکاری دهیم و ممکن است این تیم در لیگ بماند و ما نباشیم.