اعتراض ذوب آهنی‌ها به داور/ اخراج محمدزاده و عکس سلفی با گل‌محمدی

اعتراض ذوب آهنی‌ها به داور/ اخراج محمدزاده و عکس سلفی با گل‌محمدی

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و صبای قم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است: ذوب‌آ

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و صبای قم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

ذوب‌آهن که در مسابقات آسیایی عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته بود، امروز در تلاش برای رسیدن به سه امتیاز مسابقه بود اما از رسیدن به این نتیجه باز ماند.

به درخواست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، این دیدار از ساعت ۱۸:۱۵ امروز و با یک ساعت تأخیر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد.

تماشاگران تیم ذوب‌آهن در آغاز مسابقه استقبال چندانی از بازی به عمل نیاورده بودند و تعداد اندکی از آنها در ورزشگاه حاضر بودند.

پیش از آغاز مسابقه به احترام درگذشت مهرداد اولادی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال یک دقیقه سکوت از سوی بلندگوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان اعلام شد.

یکی از نکات جالب این مسابقه، عکس سلفی بازیکنان تیم صبای قم با یحیی گل‌محمدی، سرمربی ذوب‌آهن پیش از آغاز این مسابقه بود. حامد Ù„Ú© Ùˆ دو نفر دیگر از بازیکنان صبا  پیش از آغاز مسابقه با سرمربی ذوب‌آهن عکس سلفی گرفتند.

احمد کامدار، دانیال اسماعیلی‌فر، ولید اسماعیل و مهدی رجب‌زاده که در مسابقات آسیایی برای ذوب‌آهن به میدان می‌رفتند در بازی امروز از ابتدا در ترکیب تیم اصفهانی حاضر نبودند. به نظر می‌رسد سرمربی ذوب‌آهن به دلیل خستگی بازیکنان، ترجیح داده در این مسابقه از بازیکنان جوان تیمش استفاده کند.

پیام صادقیان که در هفته‌های گذشته برای صبای قم بازی نکرده، امروز در ترکیب اصلی این تیم مقابل ذوب‌آهن قرار نداشت.

قاسم حدادی‌فر، بازیکن بااخلاق ذوب‌آهن امروز در غیاب مهدی رجب‌زاده، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود. دو فصل پیش و زمانی که بازوبند کاپیتانی این تیم به مهدی رجب‌زاده رسیده بود، حواشی مختلفی در این زمینه به وجود آمده بود که به نظر می‌رسد فعلاً خبری از آنها نیست.

کاوه رضایی که در هفته‌های گذشته به عنوان یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان ذوب‌آهن در این تیم ایفای نقش می‌کند، امروز هم در نیمه نخست بازی عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و روی تک گل ذوب‌آهن اثرگذار بود.

اعتراضات علی دایی، سرمربی صبای قم به داور چهارم مسابقه در نیمه نخست بازی از نکات جالب توجه آن به شمار می‌رفت. وی نسبت به وقت اضافه اعلام شده در نیمه نخست این بازی به شدت معترض بود.

این بازی در نیمه دوم به دلیل مشکلات تور دروازه تیم صبا، با چند دقیقه تأخیر آغاز شد.

شادی جالب توجه علی دایی و حامد لک و در آغوش گرفتن این مسابقه بعد از گل تیم صبا در نیمه دوم بازی جالب توجه بود.

هواداران ذوب‌آهن پس از دریافت Ú¯Ù„ تساوی در این مسابقه از یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم خود خواستند Ú©Ù‡ مهدی رجب‌زاده Ùˆ حسن‌زاده را به زمین  وارد کند. این اتفاق صورت گرفت Ùˆ رجب‌زاده Ùˆ حسن‌زاده از سوی گل‌محمدی وارد زمین مسابقه شدند.

در یکی از صحنه‌ها و پس از خطای میلاد فراهانی دروازه‌بان صبا روی محمدرضا عباسی، اعتراضات بسیاری از سوی بازیکنان ذوب‌آهن به داور این مسابقه صورت گرفت.

فغانی پس از سرنگون شدن عباسی، دروازه‌بان صبا را با کارت زرد جریمه کرد که این موضوع سبب اعتراضات بسیار سبزپوشان در بازی و دریافت کارت زرد محمدزاده نیز شد.

اعتراضات بازیکنان و اعضای کادر فنی ذوب‌آهن در این مسابقه همچنان ادامه داشت و پس از دریافت کارت زرد مرتضی تبریزی، حسن استکی، مربی ذوب‌آهن نیز از روی نیمکت تیم اخراج شد.

اعتراضات علی شجاعی، سرپرست ذوب‌آهن به داور مسابقه نیز از نکات قابل توجه مسابقه بود؛ هواداران ذوب‌آهن نیز در این زمینه نسبت به داور بازی معترض شده و خواستار آن شدند که او ترس از علی دایی را کنار بگذارد!

وحید محمدزاده، مدافع ذوب‌آهن در نیمه دوم مسابقه با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا ذوب‌آهن در دقایق پایانی با یک بازیکن کمتر به میدان برود.

این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.