۳۰هزار میلیارد تومان برای بخش‌های زیر ۱۰هزار نفر کشور اختصاص یافت

۳۰هزار میلیارد تومان برای بخش‌های زیر ۱۰هزار نفر کشور اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی عصر جمعه در جمع مردم شهر درجزین به میزبانی مسجد جامع این شهر، ضمن اشاره به شرایط دشوار بودجه‌ای کشور و تأکید مجلس بر ع

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی عصر جمعه در جمع مردم شهر درجزین به میزبانی مسجد جامع این شهر، ضمن اشاره به شرایط دشوار بودجه‌ای کشور و تأکید مجلس بر عدالت در این زمینه، گفت: امسال در تعیین اعتبارات، تا ۳۰هزار میلیارد تومان به شهرها و روستاهای زیر ۱۰هزار نفر اختصاص پیداکرده است.

وی همچنین خواستار نگاه جدی مسئولان درزمینهٔ تخصیص این اعتبارات شد و افزود: باید به برنامه‌ها و طرح‌های قابل بهره‌برداری و اجرا در شهرهای سمنان احصاء شوند تا از اعتبارات بازنمانیم.

عضو خانه ملت همچنین در دیگر بخش سخنان خود، ضمن اشاره به مناسبت ایام منتهی به ۹دی و خردمندانه خواندن خیزش مردم، در بیان اهداف این حرکت، افزود: حماسه ۹دی، حامل پیام‌های مهمی برای معاندان داخلی و جهانیان بود.

همتی بیان کرد: مهم‌ترین نکته این حرکت آن است که مبنای هر صحبت و حرکتی در کشور، باید قانون باشد و در این مورد اصولگرا، اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا باهم تفاوتی ندارند؛ پیام‌های دیگر این حرکت مردمی، لزوم حفظ وحدت و پیروی از ولایت است.

وی بابیان اینکه نباید هیچ استثنایی در تصویب و اجرای قانون وجود داشته باشد، گفت: نقد سازنده با در نظر گرفتن منافع ملی و کنار گذاشتن نفع شخصی لازمه هر نظامی است، ولی مردم هرکسی و هر جناحی که با تخریب، دروغ و پرونده‌سازی در گروه اوپوزیسیون و جبهه مخالف نظام قرار گیرد را طرد خواهند کرد؛ انتقادات باید مستدل و مستند باشند.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس همچنین از بحث درباره انتقال آب در جلسه شب گذشته با مسئولان شورای شهر و امام‌جمعه درجزین خبر داد.