پبروزی چین مقابل چین تایپه در دیدار رده بندی تیم های پنجم تا هشتم

پبروزی چین مقابل چین تایپه در دیدار رده بندی تیم های پنجم تا هشتم

به گزارش خبرنگار مهر، امروز و در نخستین دیدار برگزار شده از روز نهم مسابقات فیبا آسیا چلنج، تیم ملی بسکتبال چین در مصاف با چین تایپه به برتری ۸۸ بر ۶۶

به گزارش خبرنگار مهر، امروز و در نخستین دیدار برگزار شده از روز نهم مسابقات فیبا آسیا چلنج، تیم ملی بسکتبال چین در مصاف با چین تایپه به برتری ۸۸ بر ۶۶ دست یافت. این دیدار از مرحله رده بندی تیم های پنجم تا هشتم مسابقات برگزار شد. بدین ترتیب چین آخرین دیدار خود در این رقابت ها را فردا برای کسب جایگاه پنجم مسابقات برگزار می کند. تیم ملی بسکتبال چین در این مرحله به مصاف برنده دیدار تیم های ژاپن و هند می رود.

دیدار تیم های ملی بسکتبال چین و چین تایپه از مرحله تعیین رده بندی تیم های پنجم تا هشتم مسابقات فیبا آسیا چلنج تا دقایقی دیگر در سالن دوازده هزار نفری آزادی خواهد شد. بعد از اتمام این دیدار دو تیم ملی ایران و اردن در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی برابر هم صف آرایی می کنند. دیگر دیدار این مرحله میان دو تیم کره جنوبی و عراق برگزار خواهد شد.

اولین دوره مسابقات فیبا آسیا چلنج از جمعه هفته گذشته با حضور ۱۲ تیم در تهران آغاز شد، روز یکشنبه با معرفی تیم های برتر به پایان می رسد. چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی همراه با تیم پنجم مسابقات صاحب سهمیه برای زون های خود جهت شرکت در دیگر مراحل رقابت های انتخابی جهانی ۲۰۱۹ می شوند.