همه بازیکنان آماده پیروزی هستند/ برای قهرمانی ایران دعا کنید

همه بازیکنان آماده پیروزی هستند/ برای قهرمانی ایران دعا کنید

کیوال چاند سوتار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزان آمادگی تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان اظهار کرد: همه بازیکنا

کیوال چاند سوتار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزان آمادگی تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان اظهار کرد: همه بازیکنان تیم ایران از نظر بدنی، ذهنی و تاکتیکی کاملاً آماده شروع مسابقات هستند.

سوتار درباره تیم تایلند که اولین رقیب تیم ایران است، گفت: تایلند تیم خوبی است اما ما بهتر از آنها هستیم و نمی تواند مزاحمتی برای ما ایجاد کند.

وی ادامه داد: دومین بازی ما با تیم کره جنوبی است که تیم قدرتمندی است و برای پیروزی در آن بازی هم برنامه خاصی در نظر گرفته ایم.

سرمربی تیم کبدی ایران در مورد تنها بازی تدارکاتی تیم کشورمان که مقابل کره جنوبی برگزار شد، بیان کرد: اکثر بازیکنان ما باتجربه هستند و در مقابل کره جنوبی بازیکنان جدید را هم آزمایش کردیم و همین یک بازی کافی بود.

سوتار با اشاره به شانس قهرمانی ایران گفت: امید زیادی برای قهرمانی و شکست تیم هندوستان داریم و از شما هم می خواهم ایران را دعا کنید!

لازم به ذکر است؛ تیم کبدی مردان ایران در گروه دو مسابقات با تیم های تایلند، کره جنوبی، ترکمنستان و سری لانکا همگروه است و از ساعت ۸ صبح فردا (جمعه) به مصاف تیم تایلند می رود.

دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می‌شود.