نیمه نخست دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و نفت تهران برنده نداشت

نیمه نخست دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و نفت تهران برنده نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز جمعه با انجام هفت دیدار باقی مانده به پایان می رسد و طی آن در یکی از ا

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز جمعه با انجام هفت دیدار باقی مانده به پایان می رسد و طی آن در یکی از این بازی ها، تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه اختصاصی برابر تیم نفت تهران از ساعت ۱۵.۴۵ به میدان رفت و جدال شاگردان فراز کمالوند و علیرضا منصوریان در نیمه نخستگلی در پی نداشت.

قضاوت این دیدار بر عهده غلامرضا جباری و کمک های حمید غمزه، میریعقوب حجتی و یاسر همرنگ است. استقبال خوبی از این دیدار نشده و فقط حدود ۳۰۰ تماشاگر تبریزی در ورزشگاه حضور دارند.

این دیدار با توجه به نتایج نسبتا خوب تیم گسترش فولاد در هفت هفته سپری شده از لیگ پانزدهم و البته نتایج دور از انتظار نفت تهران در این مدت، می تواند یکی از بازی های جذاب و مهم هفته هفتم محسوب شود. دیداری که گسترش فولاد به دنبال پیروزی خانگی است و نفت هم می خواهد اعتبار از دست رفته خود در هفته های آغازین را با پیروزی برابر حریف تبریزی اش مجددا به دست بیاورد.

فراز کمالوند سرمربی آبی های تبریز برای این دیدار از گئورگی گئورگیف درون دروازه و از سید امید نظامی پور، مگنو باتیستا، ایوب کلانتری، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان، مصطفی اکرامی و امیر کریمی استفاده کرده است.

علی منصوریان نیز در تیم نفت تهران از وحید شیخ ویسی درون دروازه و از مهدی شیری، سانتوز، سید جلال حسینی، سیامک کوروشی، حمید بوحمدان، وحید امیری، پیام صادقیان، وحید حمدی نژاد، سعید لطفی و نانگ در ترکیب تیم خود استفاده خواهد کرد.

هم اکنون تیم گسترش فولاد تبریز با ۱۱ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و نفت تهران نیز با یک بازی کمتر و چهار امتیاز در رده ۱۵ جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشورمان جای گرفته است.