نمایشگاه هنرهای تجسمی تعدادی از هنرمندان در نکا گشایش یافت

نمایشگاه هنرهای تجسمی تعدادی از هنرمندان در نکا گشایش یافت

ساری- ایرنا- نمایشگاه هنرهای تجسمی جمعی از هنرمندان روز یکشنبه همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر در نکا گشایش یافت. ...

به گزارش خبرنگار ایرنا ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بیش از یکصد اثر از هنرمندان شهرستان نکا در رشته های مختلف هنرهای دستی و تجسمی به نمایش گذاشته شده است.
" محمدعلی صفرپور " اضافه کرد : زیبایی های طبیعت ، چهره و آزاد از جمله موضوع های آثار ارائه شده در این نمایشگاه است که با تکنیک رنگ و روغن، ، مداد رنگی، گواش، سیاه قلم و .. نقاشی و طراحی شده است.
وی گفت : علاوه بر نقاشی، هنر بافتنی و چرم دوزی نیز از جمله آثار صنایع دستی است که در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است.
فرماندار نکا نیز با اشاره به توجه به فرهنگ و هنر گفت: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به رشته های هنری دارد و ما نیز از هنرمندان حمایت می کنیم.
" رحیم قاسمی طوسی " با اشاره به نقش و جایگاه هنرمندان در جامعه افزود : هنرمندان به دلیل هنری که در اختیار دارند در جامعه جایگاه ویژه ای دارند و امیدواریم با حمایت های لازم بتوانند در مسیر تعالی هنر خود گام بردارند.
این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا و بسیج هنرمندان این شهرستان در گالری مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برپا شد و در طول دهه فجر برای بازدید علاقه مندان فعال خواهد بود.ک/3
7332/1654