نمایشگاه نقش‌های چوبین در فرهنگسرای کوثر دایر شد

نمایشگاه نقش‌های چوبین در فرهنگسرای کوثر دایر شد

فرهنگ > هنر - همشهری آنلاین:نمایشگاه آثار چوبی بشیر‌های از ۲۴ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ماه صبح و بعد از ظهر در محل نگارخانه طلوع شرق فرهن
فرهنگ > هنر - همشهری آنلاین:
نمایشگاه آثار چوبی بشیر‌های از ۲۴ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ماه صبح و بعد از ظهر در محل نگارخانه طلوع شرق فرهنگسرای کوثر دایر است.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای کوثر در این نمایشگاه بیش از 200 اثر از انواع اسباب بازی و احجام چوبی حیوان و انسان در تیپ ها و شخصیت های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

حمید رضا مکارمی مدیر فرهنگسرای کوثر در این خصوص می گوید: آثار این هنر مند هر کدام یک ضرب المثل یا پیام اخلاقی خاصی در بر دارد که هنر مند توانسته هنرمندانه و خلاقانه از قطعات کوچک و بزرگ چوب ها مجموعه های دیدنی بسازد.

مکارمی ادامه می دهد: در میان آثار این هنرمند ؛ مجموعه های ورزشکاران ، مزرعه داران، دانشجو، هواپیما، انواع حیوانات ، دوچرخه های چوبی و .... دیده می شود که هنرمندانه و خلاقانه بدون استفاده از میخ و چسب توسط کمترین بزار و امکانات ساخته شده است.

مکارمی هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از تولید و ارزش گذاری به هنرمندان منطقه می داند و
می افزاید: اسباب بازی های تولید شده توسط این هنرمند می تواند مقابل محصولات انبوه چینی قرار بگیرد و ذهن کودکان و نوجوانان را درگیر نموده و به سمت نوآوری و خلاقیت سوق دهد.

علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه می توانند از ساعت 9 صبح تا 19 به محل فرهنگسرای کوثر واقع در خیابان جی خ مسجد علی مراجعه یا با شماره تلفن 35212475 تماس بگیرند.