نتیجه غیرمنصفانه بود/ از جلسه با کی‌روش استقبال می‌کنیم

نتیجه غیرمنصفانه بود/ از جلسه با کی‌روش استقبال می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی بعد از شکست یک بر صفر تیم پیکان برابر سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر، گفت: بازی بدی نبود، سایپایی ها بهتر از ما از مه

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی بعد از شکست یک بر صفر تیم پیکان برابر سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر، گفت: بازی بدی نبود، سایپایی ها بهتر از ما از مهره هایشان استفاده کردند و عملکرد قابل قبولی داشتند اما ما هنوز مشکلاتی داریم و بایدآن را برطرف کنیم.

وی تأکید کرد: ما طوری بازی کردیم که بازنده این دیدار نبودیم و در پایان نتیجه غیرمنصفانه بود.

جلالی درباره اینکه کارلوس کی‌روش خواستار حضور بازیکنان تیم ملی بعد از هر بازی در اردوی تیم ملی شده، اظهار داشت: ما باید انتظارات کی روش را برآورده کنیم. در حال حاضر اولویت با تیم ملی است و همه باید تلاش کنیم برای موفقیت تیم ملی قدمی برداریم. این را هم باید بدانیم که تیم ها هم به بازیکنانشان نیاز دارند اما همه دوست داریم کشورمان در جام جهانی موفق باشد.

سرمربی پیکان تهران با انتقاد از زمان بازی های لیگ برتر نیز تصریح کرد: متأسفانه برخی اوقات ما ۱۱ بازی را در ۵ ماه برگزار می کنیم و به یک باره چهار بازی را در 10 روز. این برای ما بسیار دردسر ساز است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته مربیان باشگاهی هیچ وقت به حساب نمی آیند اما ایرادی ندارد به خاطر تیم ملی هر مسئله ای را تحمل می کنیم.

جلالی در پاسخ به این سوال که کی روش گفته است می خواهم با مربیان ایرانی در خصوص بازیکنان شاغل در لیگ برتر که در تیم ملی حضور دارند جلسات متعددی را برگزار کنم، گفت: کار بسیار خوبی است و ما هم استقبال می کنیم و آن را به فال نیک می گیریم. امیدوارم این جلسات برای تیم ملی مثمر ثمر باشد.

سرمربی پیکان تهران در خصوص قرعه تیم ملی در جام جهانی، اظهار داشت: سرمربی تیم ملی خود در گروه بدی قرار نگرفته و با شناختی که از پرتغال دارد این مسئله به نفع فوتبال ما است. اما همه بازی های ایران سخت است.

جلالی تأکید کرد: کی روش ۷ سال است که با فوتبال ما کار می کند، با بازیکنان آشنایی کامل دارد و تیم پرتغال را هم به خوبی می شناسد. قطعاً مراکش به مراتب قوی تر از نیجریه ۲۰۱۴ نیست ولی ارزش این را دارد که بازی های لیگ را فشرده تر برگزار کنیم و تیم ملی با آمادگی کامل تری در جام جهانی حضور داشته باشد. مربی ما هم نشان داده است هر موقع تیمش را به اردو برده، بهتر شده است.

وی درباره شانس صعود ایران، افزود: نباید توقع صعود داشته باشیم اما شانس داریم. یادمان باشد که ما کره جنوبی را در بازی رفت و برگشت شکست دادیم و حالا باید به مصاف حریفانی چون پرتغال و اسپانیا برویم و این می تواند برای فوتبال ما مفید باشد و من امیدوارم بازی های خوبی را در جام جهانی از خود به نمایش بگذاریم.

جلالی در پایان و در خصوص سبک متفاوت بازی های این دوره جام جهانی با دوره قبل خاطرنشان کرد: اسپانیا و پرتغال دو کشور اروپایی هستند و سبک فوتبال اروپا را برگزار خواهند کرد اما مراکش اگرچه یک تیم آفریقایی است ولی نوع بازی اش بیشتر شبیه فرانسه است آن هم به دلیل سرمربی فرانسوی ای که در این تیم حضور دارد بنابراین ما شانس ورود به دور بعد را داریم اما نه آنقدر که خود را صعود کرده به دور دوم بدانیم.