نام‌نویسی بیش از 7 هزار نفر در آزمون قرآن و عترت ارشاد در یک هفته

نام‌نویسی بیش از 7 هزار نفر در آزمون قرآن و عترت ارشاد در یک هفته

به گزارش خبرنگار فعالیت های قرآنی خبرگزاری فارس، نام نویسی در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ارشاد از 20 شهریورماه آغاز شد. در این دوره شاهد حضور
به گزارش خبرنگار فعالیت های قرآنی خبرگزاری فارس، نام نویسی در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ارشاد از 20 شهریورماه آغاز شد.

در این دوره شاهد حضور پرشور علاقه مندان هستیم به طوری که پس از گذشت یک هفته از آغاز نام نویسی در آزمون قرآن و عترت 7 هزار و 54 نفر آمادگی خود را برای شرکت در این آزمون اعلام کردند.

این دوره از آزمون ها در دو بخش برگزار می شود که در بخش مؤسسات قرآنی کشور، تاکنون مؤسسه نسیم وحی خلخال با 322 نفر، جامعةالقرآن اصفهان با 250 نفر، ولیعصر(عج) دورود با 225 نفر و مهد قرآن یزد با 187 نفر به ترتیب بیشترین متقاضی شرکت در پانزدهمین آزمون قرآن و عترت ارشاد را به خود اختصاص داده اند.

در بخش کارکنان دولت که امسال برای نخستین بار برگزار می شود تاکنون 3 هزار و 953 نفر ثبت نام کرده اند که استان های تهران، فارس، اردبیل و آذربایجان شرقی بیشترین تعداد ثبت نامی را داشته است.

نام نویسی در پانزدهمین دوره آزمون های قرآن و عترت ارشاد برای عموم تا 20 مهرماه و برای کارکنان دولت تا 15 آبان ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/WJI1G1