نادری: سطح رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای از مسابقات جام جهانی بالاتر است

نادری: سطح رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای از مسابقات جام جهانی بالاتر است

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی نادری، کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص حضور تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین‌قاره‌ای
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی نادری، کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص حضور تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین‌قاره‌ای اظهار داشت: زیر نظر مربیان تمرینات بسیار خوبی داریم و با آمادگی کامل به رقابت‌های جام بین قاره‌ای می‌رویم. به هر جهت اعتبار این مسابقات در جهان پس از جام جهانی قرار دارد و تیم‌های حاضر که قهرمانان قاره ها هستند حضور دارند و بازیها کیفیت بالایی دارند. ما درسخت ترین گروه قرار گرفته ایم و البته تجربه بازی با تیم های پرتغال، تاهیتی و مکزیک را هم داریم. کادرفنی و بازیکنان همه تلاششان را می کنند تا از گروه خود صعود کنیم.

وی در خصوص اردوی قشم گفت: اردوی قشم با شرایط خوبی در حال برگزاری است. سازمان منطقه آزاد قشم زمین خوبی در اختیار تیم ملی ساحلی قرار داده است. هر روز تمرینات زیر نظر کادر فنی برگزار می شود و همگی با انگیزه در آن حضور داریم چرا که هدف بسیار بزرگی داریم و آن حضور موفق در جام بین قاره ای است. 

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی درباره رقابت های لیگ برتر گفت: طبق برنامه ریزی که از سال گذشته تا کنون انجام شده، شاهد رقابتهای لیگ در سطح مطلوبی هستیم. ما در گذشته مسابقات در دو گروه شمال و جنوب برگزار می کردیم، اما امسال برای اولین بار هر 13 تیم با هم در 13 هفته به رقابت پرداختند و  5 تیم صدر جدول به مرحله نهایی راه پیدا کردند که مسابقات این مرحله نیز به صورت رفت و برگشت در حال برگزاری است. تیم ها تقریبا نزدیک به هم هستند و رقابت تنگاتنگ و دشواری با هم دارند. در کل نسبت به سال گذشته لیگ برتر پیشرفت ویژه ای داشته است.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که به منظور کسب آمادگی برای مسابقات جام بین قاره‌ای 2015 - امارات به قشم سفر کرده است، سومین روز از تمرینات خود را در زمین ساحلی جزیره قشم دنبال کرد.

ملی پوشان ساحلی تمرینات خود را امروز از ساعت 9 صبح به مدت 90 دقیقه با حضور 13 بازیکن برگزار کردند.

در تمرین امروز بازیکنان در مرکز زمین و شوت از این منطقه به سمت دروازه ها را در دستور کار خود قرار دادند و حرکت عرضی به سمت دروازه ها و انجام ضربات قیچی، دیگر برنامه اجرا شده توسط بازیکنان بود.

در پایان تمرین امروز، میرشمسی با بازیکنان گفت‌وگو کرد و نکاتی فنی را به آنها گوشزد کرد.

برنامه مسابقات تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات جام بین قاره به شرح زیر است:

سه شنبه 12 آبان‌ماه

تاهیتی-ایران – ساعت 19:30

چهارشنبه 13 آبان‌ماه

ایران-پرتغال - ساعت 19:30 

پنجشنبه 14 آبان‌ماه

مکزیک-ایران - ساعت 19:30

انتهای پیام/ی