معرفی برترین های رقابتهای قرآن کریم نیروی زمینی ارتش در شاهرود

معرفی برترین های رقابتهای قرآن کریم نیروی زمینی ارتش در شاهرود

سمنان - ایرنا - برترین های رقابتهای قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه در شاهرود معرفی و تجلیل شدند. ...

در آیین اختتامیه این رقابتها که با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد از 58 نفر از برترین ها در رشته های حفظ پنج جزء، 10 جزء، 15 جزء و کل قرآن مجید، قرائت ترتیل و تحقیق، مفاهیم سطح یک و دو و اذان مقام های که عنوانهای اول تا سوم را کسب کرده بودند تجلیل شد.
در بخش کارکنان پایور، سرتیپ دوم حسین ایران نژاد، فرمانده مرکز آموزش زرهی شیراز، در رشته حفظ کل قرآن کریم، استوار یکم سید محمد رضایی از تیپ 377 مشهد در رشته حفظ 20 جزء، کارمند عباس شجاعی از مرکز آموزش زرهی شیراز در رشته حفظ 15 جزء سروان مصطفی عباسی، از تیپ 158 شهید کشاورزیان شاهرود در رشته حفظ 10 جزء و سروان عباس آبزن از هوانیروز اصفهان در رشته حفظ پنج جزء مقام اول را کسب کردند.
سرهنگ دوم کیومرث حبیب زاده از اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در رشته قرائت تحقیق، کارمند جواد زراع ثانی از پشتیبانی منطقه 5 مشهد در رشته قرائت ترتیل، ستوان دوم روح الله فاطمی نیا از آمادگاه قم در رشته اذان، کارمند پیمان فرهادی از آمادگاه قم در رشته مفاهیم سطح یک و علی کمالی از مرکز آموزش 04 بیرجند در رشته مفاهیم سطح دو مقام اول این مسابقات را از آن خود کردند.
در بخش کارکنان وظیفه، ستوان سوم وظیفه محمد حسن خلیلی از تیپ 35 تکاور کرمانشاه در رشته حفظ کل قرآن کریم، سرباز وظیفه معین سالمی از تیپ 72 دوکوهه در رشته حفظ 20 جزء، ستوان سوم مرتضی زمانیاز تیپ 38 تربت جام در رشته حفظ 15 جزء، ستوان سوم حمید غنی زاده از گروه 99 پدافند هوایی در رشته حفظ 10 جزء گروهیان یکم سید مرتضی فاطمی از قرارگاه شمال شرق در رشته حفظ پنج جزء عنوان اول را به دست آوردند.
ستوان سوم مهدی بیات از قرارگاه شمال شرق در رشته قرائت تحقیق، ستوان سوم حسام مقتدر از بیمارستان 579 کرمان در رشته قرائت ترتیل، ستوان سوم سلمان قنبری از تیپ 284 پیاده در رشته اذان، سرباز وظیفه علی صالحی نجف آبادی از تیپ 158 شهید کشاورزیان شاهرود در مفاهیم سطح یک و ستوان سوم سید محسن مهدوی از آمادگاه قم در رشته مفاهیم سطح دو رتبه اول این رقابتها را کسب کردند.
سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با رقابت 250 نفر از کارکنان پایور و وظیفه و به مدت چهار روز در شاهرود برگزار شد.ک/2
7340/599