مسلمانان باالگو گرفتن از پیامبر جامعه رابه سمت مهربانی هدایت کنند

مسلمانان باالگو گرفتن از پیامبر جامعه رابه سمت مهربانی هدایت کنند

به گزارش خبرنگارمهر،سید احسن علوی امروز دوشنبه در نهمین همایش استانی منادیان وحدت و دومین همایش سادات نبوی که در مسجد جامع روستای صلوات آباد برگزار شد

به گزارش خبرنگارمهر،سید احسن علوی امروز دوشنبه در نهمین همایش استانی منادیان وحدت و دومین همایش سادات نبوی که در مسجد جامع روستای صلوات آباد برگزار شد، گفت: باید دلایل شکل گیری گروه های تکفیری هم چون داعش همواره مورد بررسی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: گروه داعش به نام دین مبین اسلام جنایات فراوانی مرتکب شدند و باید مسلمانان هوشیار باشند و دیگر شرایط تشکیل چنین گروه هایی را ندهند.

وی اظهارداشت: پیامبر اکرم (ص) در زمانب که در قید حیات بودند بارها مورد اذیت و آزار مردم قرار گرفتند و ایشان همیشه در مقابل اینگونه برخوردها مهربانانه رفتار می کردند که چنین ویژگی باید سرلوحه همه مسلمان ها باشد.

علوی اضافه کرد: غرور که هدیه شیطان است،خیلی از افراد به دلیل برخورداری از ثروت و قدرت و مقام به آن دچار شدند.

وی با بیان اینکه مهر و محبت هدیه خداوند متعال است، گفت: باید از شرایط هرج و مرج امروز فاصله بگیریم و در راستای گسترش و پررنگ کردن مهربانی در جامعه تلاش کنیم.

نماینده مردم شهرستان های سنندج،دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه در بوخی از نقاط دنیا نه تنها انسان بلکه انسانیت هم از بین رفته است.

علوی اضافه کرد: به گفته محققی که چهل سال از عمر خود را به خداشناسی اختصاص داده بود، کسی که بخواهد خدا را ببیند باید درون خود را پاک کند.

وی اظهارداشت: ما مسلمان ها باید رهرو پیامبران اسلام باشیم تا جامعه به سمت مهربانی و عطوفت هدایت شود.