مرگبارترین اتوبان‌های تهران اعلام شدند ؛ ۳ بزرگراه با بیشترین فوتی‌های تصادفات

مرگبارترین اتوبان‌های تهران اعلام شدند ؛ ۳ بزرگراه با بیشترین فوتی‌های تصادفات

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آمار تصادفات رانندگی در معابر تهران گفت:‌ بزرگراه آزادگان کمر

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آمار تصادفات رانندگی در معابر تهران گفت:‌ بزرگراه آزادگان کمربندی شهر تهران است و از شمال شرق تهران تا شمال غرب تهران را پوشش می‌دهد، به همین دلیل نیز این مسیر ویژگی‌های خاص خودش را دارد و بیشترین آمار تصادفات فوتی در تهران نیز مربوط به همین مسیر است و ۹ درصد از کل فوتی‌های تصادفات رانندگی در پایتخت در این بزرگراه آزادگان بوده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در رتبه بعدی بزرگراه امام علی (ع) قرار دارد که ۶ درصد از کل فوتی‌های تصادفات را به خود اختصاص داده است. بزرگراه امام علی (ع) یک بزرگراه شمالی جنوبی است و به خاطر شیبی که دارد باعث تشدید سرعت موتورسواران می‌شود.

به گفته سرهنگ مومنی، رتبه سوم بیشترین تصادفات نیز به بزرگراه شهید همت اختصاص دارد. در این بزرگراه ۳ درصد از کل تصادفات فوتی شهر تهران رخ داده است.

وی با بیان اینکه پلیس به دنبال کاهش آمار قربانیان تصادفات رانندگی است، گفت‌:‌ در این میان موتورسیکلت‌سواران و عابران پیاده هم سهم قابل توجهی دارند. لذا توصیه می‌کنیم که مردم به قوانین و مقررات رانندگی احترام بگذارند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران ادامه داد: پلیس نیز با استفاده از تیم‌های کنترل سرعت، تیم‌های نامحسوس و ... به دنبال مدیریت سرعت و ترافیک و کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی است.