لام: به لندن می‌رویم که بر آرسنال غلبه کنیم/با اوزیل و مرته‌ساکر خاطرات خوش زیادی دارم

لام: به لندن می‌رویم که بر آرسنال غلبه کنیم/با اوزیل و مرته‌ساکر خاطرات خوش زیادی دارم

به گزارش خبرگزاری فارس فیلیپ لام در آستانه رویارویی تیمش با آرسنال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا(مصاف فرداشب) اظهارداشت:از رویارویی با اوزیل و مرت
به گزارش خبرگزاری فارس فیلیپ لام در آستانه رویارویی تیمش با آرسنال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا(مصاف فرداشب) اظهارداشت:از رویارویی با اوزیل و مرته‌ساکر که در آرسنال بازی می‌کنند و در کنار هم در تیم ملی آلمان، خاطرات دلنشین زیادی را تجربه کرده‌ایم،‌استقبال می‌کنم. البته در میدان، این خاطرات اهمیتی ندارند. چون هدف ما مونیخی‌ها ، رفتن به لندن و کسب پیروزی است.

وی در این مصاحبه نظرش را اینگونه بیان کرد:

*فیلیپ، بایرن یک دفعه دیگر در لندن میهمان آرسنال است. همین حضور ما را به یاد گذشته می‌اندازد...

بله. مشخصا برد لیگ قهرمانان در سال 2013 . اما به این بهانه به یاد موفقیت‌های زیاد دیگری مقابل آرسنال در چند سال گذشته می‌افتم. تصور می‌کنم در مجموع ما با چیزهای مثبت زیادی خود را با لندن مرتبط می‌سازیم. با این حال نمی‌توانیم در بازی سه‌شنبه شب به این چیزها دلخوش باشیم.

 

*آرسنال در 2 بازی نخست مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان اروپا بازنده شده اما در لیگ برتر در رده دوم جدول است. برداشت تو چیست؟

آرسنال تیمی خوب با تک نفرات عالی است. در لیگ برتر بازیکنانش نشان داده‌اند چه قابلیتی دارند. البته در لیگ قهرمانان به خاطر نتایج‌‌، بدیهی است که تحت فشار قرارگرفته. آنها می‌آیند که مقابل ما امتیاز بگیرند.اما برای این هم، ما آمادگی داریم.

*آیا آرسنال خطرناک‌ نیست چون تحت فشار هست؟

آرسنال همیشة خطرناک است. چون آنها کیفیت خوبی دارند و بازیکنانش از قابلیت بدنی بالایی برخوردارند. آنها همانگونه که ما با توپ کار می‌کنیم، توپ را در تملک خود می‌گیرند.

*این موضوع تا چه حد در ساختار بازی بایرن اهمیت دارد؟

اگر مالکیت توپ را مقابل آنها کسب کرده و حفظ کنیم، مسلم است که بطور قطع باعث ناراحتی آرسنال می‌شویم. آنوقت نمی‌توانند از تمام خصوصیات خوب خود استفاده کنند.  باید به خود بنگریم و بازی همیشگی‌مان را انجام دهیم. یعنی حفظ توپ کنیم، با تمرکز باشیم و بجنگیم. سرانجام در دفاع نیز خوب کار کنیم. آنوقت برای هر تیمی، رقیبی بسیار دشوار خواهیم بود.

 

*در آرسنال مسعود اوزیل و پرمرته‌ساکر، یعنی 2 بازیکن از آلمان که تجربه همکاری در تیم ملی را با آنها داشتید، بازی می‌کنند. با آنها این اواخر تماسی داشته‌اید؟

نه. از رویارویی با  دو همبازی سابقم در تیم ملی استقبال می‌کنم. چون در کنار یکدیگر تجربه‌‌های دلنشین زیادی را تجربه کرده‌ایم که نقطه اوجش مسلما قهرمانی در جام جهانی 2014 است.  البته در میدان خاطرات قبلی‌ ما مهم نیست. چون ما بایرنی‌ها به لندن می‌‌رویم که برنده شویم.

انتهای پیام/