صبح جمعه با شما با واکسیناسیون عوامل به آنتن بازمی‌گردد

صبح جمعه با شما با واکسیناسیون عوامل به آنتن بازمی‌گردد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو ایران، ساجد قدوسیان ـ تهیه کننده، سردبیر و کارگردان «صبح جمعه با شما» ـ از اضافه شدن نویسندگان جدید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو ایران، ساجد قدوسیان ـ تهیه کننده، سردبیر و کارگردان «صبح جمعه با شما» ـ از اضافه شدن نویسندگان جدید به این برنامه خبر و درباره آن توضیح داد: در این دو ماه که به احترام ایام سوگواری برنامه نداشتیم بیکار نبودیم و بیشتر در راستای ترمیم گروه نویسندگان برنامه متمرکز بودیم و البته برخی به جمع نویسندگان برنامه اضافه شدند.

قدوسیان درباره چگونگی ضبط برنامه در شرایط کرونا نیز ابراز امیدواری کرد که از این پس همه گروه بتوانند به نحوی دور هم جمع شوند.

این تهیه کننده افزود: از آنجا که تقریبا همه عوامل برنامه واکسینه شده اند امیدوارم با رعایت مستمر شیوه نامه های بهداشتی بتوانیم هنگام ضبط همه عوامل برنامه را کنار هم داشته باشیم. ولی درباره ضبط برنامه در حضور تماشاگران همچنان جای نگرانی وجود دارد. امیدواریم که به زودی و با همت مسوولان و مردم، همه کشور واکسینه شوند و باز هم امکان ضبط برنامه با حضور مخاطبان محقق شود.

«صبح جمعه با شما» پس از مرخصی دو ماهه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۰ مصادف با اول ماه ربیع الاول و همزمان با روز جهانی کودک به تهیه کنندگی، سردبیری و کارگردانی ساجد قدوسیان ساعت ۹ صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.