شرایط بسیار خوبی در بخش جاده داریم/ کارمان برای کسب سهمیه در پیست سخت است

شرایط بسیار خوبی در بخش جاده داریم/ کارمان برای کسب سهمیه در پیست سخت است

مصطفی چایچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برنامه‌های تیم ملی دوچرخه سواری با حضور مربیان جدید خارجی اظهار داشت: آلبرت مربی ارمنست
مصطفی چایچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برنامه‌های تیم ملی دوچرخه سواری با حضور مربیان جدید خارجی اظهار داشت: آلبرت مربی ارمنستانی از روز گذشته کار خود را آغاز کرد و در مرحله اول با تیم ملی جوانان کار خواهد کرد. اردوی این تیم با حضور 16 ورزشکار مرد و 5 دوچرخه‌سوار زن آغاز شده است. در تلاش هستیم که وینچنزو، مربی ایتالیایی سرعت هم کارهایش را انجام دهیم و تا آخر هفته به ایران بیاید.

وی در مورد اردوی بزرگسالان عنوان کرد: از هفته آینده نفرات مورد نظر را دعوت می‌کنیم. مسابقات کاپ آسیا و قهرمانی آسیا در دی و بهمن را پیش رو داریم و مربیان باید برای این رقابت‌‌ها برنامه ریزی کنند.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در مورد اینکه چه قدر می‌توان امیدوار به کسب سهمیه در بخش پیشت باشیم، عنوان کرد:همه چیز بستگی به مسابقات آینده دارد. اصلا فکرش را نمی‌کردیم در ماده «تیم اسپرینت» ژاپن را بگیرد و اگر همین روند در مسابقات آینده نیز باشد، کارمان برای کسب سهمیه سخت می‌شود. محمد دانشور و محمد رجبلو امیدهای ما هستند. در دوچرخه سواری نمی‌توان تا لحظه آخر روی مدال و سهمیه حساب کرد و با یک اتفاق همه چیز تغییر می‌کند.

چایچی با اشاره به بخش جاده عنوان کرد: حدود 99 درصد سه سهمیه ما برای المپیک قطعی است و در حال حاضر با تیم دوم آسیا هزار امتیاز اختلاف داریم، اما اختلاف‌ تیم هایی مانند ژاپن، کره و قزاقستان با یکدیگر حدود 150 امتیاز است. ملی پوشان ما در تورها امتیاز خوبی را کسب می‌کنند و در آخرین مسابقه نیز در اندونزی نتایج بسیار خوبی کسب شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه باشگاه‌ها در این بخش سرمایه گذاری و حمایت خوبی دارند و همکاری خوبی وجود دارد و امیدواریم تا المپیک همین شرایط خوب ادامه داشته و آماده ترین نفرات را راهی ریو کنیم.

انتهای پیام/ک