سیدمحمد حسینی: موفقیت دولت، توفیق نظام را بدنبال دارد

سیدمحمد حسینی: موفقیت دولت، توفیق نظام را بدنبال دارد

کاشان– ایرنا- وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم گفت: موفقیت دولت در حقیقت توفیق نظام و انقلاب است و دولت نیز برای پیشبرد اهداف عالی نظام، دلسو

سیدمحمد حسینی روز جمعه در حاشیه بازدید از سرا موزه رهگشا در بادرود نطنز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال 94 به نام "دولت و ملت، همدلی وهمزبانی" از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: این نامگذاری بیانگر نوع نگاه رهبری به یک رابطه دو طرفه بین دولت و مردم است که تقویت این رابطه شرط توسعه پایدار کشور و اقتدار ملی است.
وی به بیان وظایف دولت و مردم در سالی که تاکید رهبرمعظم انقلاب بر همدلی و همزبانی است، پرداخت و افزود: محورهایی که از سوی رهبری مطرح شده مورد وفاق همه گروههای سیاسی است و مردم و مسوولان می بایست دولت را در تحقق این شعار یاری کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم با بیان اینکه دولت نخبه گرا کافی نیست، افزود: دلسوزان نظام و آحاد جامعه و افراد توانمند و منتقدین باید در دولت به یک چشم دیده شوند تا پیشرفت حاصل شود.
وی تاکید کرد: انتقاد افراد و گروهها از سر دلسوزی و برای توسعه و پیشرفت کشور است، زیرا کشور به اندیشه ها و آرای مختلف نیاز دارد.
حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: مردم کارفرما هستند و مسوولان خودشان را نوکر و خادم ملت بدانند و از داشتن روحیه ارباب، رعیتی پرهیز کنند.
وی اظهار کرد: چنین تفکر و نگرشی که هم اکنون توسط رهبری اجرا و پیاده می شود، سبب شده تا با گذشت 36 سال از انقلاب، همچنان ملت در حساس ترین لحظات حامی و پشتیبان نظام و انقلاب باشند.
وی در ادامه لازمه تقویت اعتماد عمومی را خدمت بدون منت به مردم دانست و تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی اصل بر خدمتگزاری است و این توصیه امام راحل و رهبری به قوای سه گانه در خدمت صادقانه و بی منت به مردم و در جهت رضای خداوند متعال است.
7430/6021