سرمربی پیام وحدت خراسان: قضاوت بد تاثیر منفی بر روند بازی داشت

سرمربی پیام وحدت خراسان: قضاوت بد تاثیر منفی بر روند بازی داشت

"یوسف نادریان" عصر چهارشنبه بعد از شکست تیمش در مقابل تیم شاهین کیش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نه تنها من بلکه تماشاگران و کادر فنی از نزدی

"یوسف نادریان" عصر چهارشنبه بعد از شکست تیمش در مقابل تیم شاهین کیش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نه تنها من بلکه تماشاگران و کادر فنی از نزدیک شاهد قضاوتهای نادرست بودند و این قضاوت چند موقعیت مسلم را از تیم ما گرفت.
وی ادامه داد: در یک نوب خطای بایکن تیم شاهین کیش بر روی یکی از بازیکنان تیم ما که بطور مسلم پنالتی بود توسط داور گرفته نشد.
او اظهار داشت: گل نخست که بازیکن تیم شاهین کیش وارد دروازه تیم ما کرد در واقع آفساید بود که داور به این مساله و همچنین اعتراض به آن هیچ توجهی نکرد و گل را قبول کرد.
وی گفت: مستحق این باخت نبودیم ولی به دلیل برخی مسائل حاشیه ای و نحوه نادرست قضاوت داور مسابقه بازی را به حریف واگذار کردیم.
مالک باشگاه شاهین کیش هم در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: اشتباهات داوری یک مساله طبیعی در رقابتهای مختلف است و ما نیز در چند نوبت به نحوه قضاوت داور معترض بودیم و اعتراض خود را نشان دادیم.
"شاهین فخیم" ادامه داد: مسوولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال باید از داوران مجرب و باسابقه برای قضاوت این مسابقات بهره بگیرند تا شاهد بروز چنین مشکلات و مسائلی نباشیم.
وی اظهار داشت: تیمهای شاهین کیش و پیام وحدت خراسان در مجموع بازی خوبی به نمایش گذارشتد و تیم حریف هم با کادری مجرب از فرصتها برای کسب نتیجه استفاده لازم را کرد.
تیم فوتبال پیام وحدت خراسان در هفته یازدهم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف تیم شاهین کیش رفت و در پایان با نتیجه دو بر یک در مقابل حریف تن به شکست داد.
تیم پیام وحدت خراسان که تا قبل از این بازی در جایگاه نخست جدول رده بندی گروه دوم لیگ دسته دوم باشگاههای کشور قرار داشت با شکست در مقابل تیم شاهین کیش به جایگاه دوم سقوط کرد. تیم شاهین کیش هم در مکان هفتم این جدول قرار دارد.ک/3
7490/660