سرانه ورزشی مسکن مهر هشتگرد دیده نشده است

سرانه ورزشی مسکن مهر هشتگرد دیده نشده است

اسفندیار عقبایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: فازهای متعددی از مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد در این سال ها احداث شده است و ظرفیتی ۵۰۰ هزار نفری برای سکونت

اسفندیار عقبایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: فازهای متعددی از مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد در این سال ها احداث شده است و ظرفیتی ۵۰۰ هزار نفری برای سکونت در آنها پیش بینی شده است اما در سوی مقابل در تامین زیرساخت های لازم به مانند فضاهای فرهنگی ورزشی توجه لازم نشده است.

وی افزود: به طور حتم جمعیت نیم میلیونی ساکن در این شهر نیاز به فضاهای مختلف از جمله ورزشی دارد حال آنکه در حین ساخت واحدهای مسکونی پیمانکاران گامی برای ساخت فضاهای ورزشی برنداشته اند و در حال حاضر در این بخش دچار کمبودهای فراوان هستیم.

عقبایی با بیان اینکه در حال حاضر چندین فضای ورزشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان البرز، شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و شهرداری شهر جدید هشتگرد در حال احداث است گفت: در ماه های اخیر با برگزاری نشست هایی برخی زمین های با کاربری ورزشی شناسایی و برای توسعه فضاهای ورزشی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: تلاش دولت تامین نیازهای ساکنان این شهر در حوزه های مختلف است با این حال باید با ورود بخش خصوصی و خیران ورزشی ساز این کمبودها را در کوتاه ترین زمان به حداقل برسانیم.

رشد ۱۰ درصدی ورزشکاران سازمان یافته

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ در ادامه به رشد ۱۰ درصدی ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان در شش ماهه اول امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و گفت: به لطف تلاش هیئت های ورزشی روند جذب ورزشکاران در این شهرستان سیر صعودی دارد و محدودیت اعتبارات سبب نشده است فعالیت های ورزشی دچار خلل شود.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری از رشته های ورزشی فعال استان در این شهرستان نیز دارای تشکیلات و مسئول هستند و در یک ارتباط دو سویه با استان در برنامه های مختلف و مسابقات حضوری فعال و اثر گذار دارند.

عقبایی در پایان به شرایط میزبانی تیم فوتبال لیگ دسته دو این شهرستان اشاره کرد و گفت: رایزنی هایی را با فرمانداری شهرستان داشته ایم تا با رفع ایرادات ورزشگاه اصلی هشتگرد و افزایش امکانات آن شرایطی را فراهم کنیم تا تیم غدیر هشتگرد بتواند در خانه میزبان بازی های خود باشد و برای انجام دیدارهای خانگی اش به کرج نرود.