رزمایش مشترک امداد و نجات تیپ 116 لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد

رزمایش مشترک امداد و نجات تیپ 116 لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد

قزوین - ایرنا - رزمایش مشترک امداد و نجات تیپ 116 پیاده مکانیزه با مرکز جراحی محدود 553 نزاجا در قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد. ...

فرمانده تیپ 116 پیاده مکانیزه قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین در حاشیه آغاز رزمایش به خبرنگار ایرنا گفت: این رزمایش در راستای ماموریت ها و در پی ابلاغ آماده باش مقداد 2 و نیز به منظور آمادگی یگان های امدادی و جراحی برگزار می گردد.
سرهنگ "بیژن فلاحی" افزود: در این رزمایش عملیات امداد یگانهای امدادی برای تخلیه مجروحان و مصدومان فرضی حاصل از انفجار مرکز مهمات ارتش و اقدامات حفاظتی و امنیتی، تمرین می شود.
وی اظهارکرد: در این رزمایش نیروهای امدادی، آتش نشانی و تیم های جراحی تیپ 116 پیاده مکانیزه قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین حضور داشتند.
سرهنگ فلاحی ادامه داد: با تشکیل ستاد بحران با حضور اعضای ستاد و در اختیار گرفتن هدایت بحران فرضی، دستورات لازم اخذ و با حضور در محل حادثه، کنترل عبور و مرور افراد محل حادثه بعمل آمد.
وی اضافه کرد: انتقال مجروحان به نقطه امن، امداد با کیف های 910، مشخص نمودن منطقه امن از دیگر فعالیت های صورت گرفته در این رزمایش بود.
627/ 614