راه‌اندازی بازار اینترنتی مهر؛ قیمت 4 درصد پایین‌تر، مبالغ تشویقی قابل دسترس

راه‌اندازی بازار اینترنتی مهر؛ قیمت 4 درصد پایین‌تر، مبالغ تشویقی قابل دسترس

با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی بازار مهر، امکان خرید کالاهای مختلف با قیمتی 3 تا 4 درصد پایین‌تر از سایر فروشگاه‌های اینترنتی مطرح در کشور فراهم شد، ه

به گزارش سیتنا، شرکت مبنا کارت آریا در مراسمی با حضور اصحاب رسانه، از بازار اینترنتی مهر به آدرس www.bazaremehr.com رونمایی کرد.

در این مراسم، "مرتضی حسینی" قائم مقام مدیرعامل شرکت مبنا کارت آریا، در معرفی این شرکت، گفت: شرکت مبنا کارت آریا دارای مجوز PSP از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است و در زمینه تأ‌مین، پشتیبانی و بازاریابی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی (کارت خوان-POS) و پرداخت اینترنتی (Internet Payment Gateway) فعال می‌باشد.

وی در خصوص راه‌اندازی بازار اینترنتی مهر، با اشاره به اینکه فاز مطالعاتی این سایت از حدود شش ماه پیش آغاز شده است، گفت: نرم افزار این سایت با تلاش مستمر متخصصان داخلی همین شرکت طراحی شده است.

وی در تشریح اقدامات انجام شده عنوان کرد : با توجه به اینکه با پیشرفت علم و تکنولوژی، خرید اینترنتی انواع و اقسام کالا از جمله کالای الکترونیکی، لوازم منزل و حتی انواع بیمه نامه و سایر محصولات به سادگی میسر شده است، مجموعه بازار مهر نیز بر آن شد تا با فراهم نمودن انواع کالای باکیفیت و اصل، تجربه خرید حضوری از یک فروشگاه را برای مشتریان علاقمند به خرید اینترنتی تا حد امکان فراهم کند.

حسینی ادامه داد: آنچه باعث تمایز فروشگاه آنلاین بازار مهر با دیگر فروشگاه‌های آنلاین شده است، اهداف نیکوکارانه در بخشی از سود حاصله است.

وی در تشریح این اقدام گفت: بازار مهر درصدی از سود خود را پس از خرید کالا توسط مشتری به اهداف نیکوکارانه اختصاص می‌دهد و مشتری بدون پرداخت هیچگونه وجه اضافی در این کار خیر سهیم می‌شود.

حسینی درباره مشخصات کلی بازار اینترنتی مهر، گفت: کلیه مشخصات کالاهای ارائه شده در سایت قابل دسترسی است و در این مجموعه سعی شده بالا بودن کیفیت کالا و سهولت تحویل سفارش ها در نظر گرفته شده و با در نظر گرفتن تخفیف برای کالاهای خریداری شده از طریق سایت، رضایت مشتریان فراهم شود.

قائم مقام شرکت مپنا کارت با بیان این مطلب که در این سایت امکان استفاده از خدمات بیمه‌ای نیز فراهم شده است، افزود: یکی از مزایای استفاده از سایت بازار مهر این است که افراد با هر بار خرید از طریق این سایت امتیاز می گیرند و در نهایت این امتیازها تبدیل به بن خرید یا کارت خرید می‌شود که به وسیله آن می‌توانند از کلیه مراکز فروش طرف قرارداد با مبنا کارت آریا در هر زمینه‌ای خرید کنند.

وی در مورد نحوه تهیه کالاها و ارسال آن به حریداران نیز اظهار داشت: کلیه محصولات با کیفیت از طریق ارتباط مستقیم با تولید کنندگان و پخش کننده‌ها با تخفیف های خوب تهیه شده و برای تحویل کالا ها در تهران اگر تا قبل از ساعت 16 سفارش داده شود در همان روز انجام می شود و در نهایت حداکثر زمان تحویل کالا در تهران 24 ساعت و در شهرستان‌ها 48 ساعت است.

حسینی درباره چگونگی تحویل کالاها در شهرستان‌ها، گفت: این مجموعه در 39 شهر نمایندگی و انبار دارد که به وسیله آن ها پس از ثبت سفارش کالاها به مشتریان تحویل داده می شود.

قائم مقام شرکت مبنا فرتاک آریا در مورد مرجوعی یا پیگیری مشکلات کالاهای تحویل داده شده نیز گفت: در صورت بروز مشکل یا ایراد داشتن اجناس، مشتریان تا 24 ساعت پس از تحویل می توانند رفع مشکل یا استرداد و تعویض آن را پیگیری کنند.

وی در خصوص مزیت استفاده از سایت نیز عنوان داشت: انتخاب، بررسی و مشاهده اطلاعات فنی کلیه کالاها، امکان خرید در هر ساعت از شبانه روز حتی روزهای تعطیل، صرفه جویی در زمان و خرید در فضایی آرام و بدور از ترافیک و هیاهو، ارائه کالای با کیفیت و اورجینال، دریافت کالا درب منزل یا محل کار در سریعترین زمان ممکن و کسب امتیاز بابت هر خرید و استفاده از امتیاز کسب شده در خریدهای آتی و استفاده از این امتیازات در قالب خرید از فروشگاه اینترنتی مهر و سایر فروشگاه ها از مزیت های آن است.

در ادامه، طباطبایی، مدیریت اجرایی فروشگاه بازار مهر نیز گفت: فرق فروشگاه اینترنتی بازار مهر با دیگر سایت های اینترنتی فروش کالا این است که هدایا و مبالغ تشویقی که از دیگر سایت ها به مشتری تعلق می گیرد باید در یک زمان و از طریق همان سایت و زمان خریداری جدید استفاده شود؛ در صورتی که در فروشگاه اینترنتی بازار مهر بدین صورت نیست و مشتری در هر زمان و مکان و از سایر فروشگاه‌های طرف قرارداد می‌تواند نسبت به خرید مورد نظر خود اقدام کند.

وی تشریح کرد: ما با 95 درصد بانک های کشور ارتباط و تراکنش داریم و همچنین دستگاه‌های pos ما در سرار کشور و در فروشگاه‌های مختلف مستقر هستند و می‌توان گفت که ما تاریخ انقضاء نداریم.

گفتنی است؛ فروشگاه اینترنتی بازار مهر که با پشتوانه تخصصی شرکت های اطلاعات فناوری جهانی پارس (اینفوتک) و مبنا کارت آریا راه‌اندازی شده است و از هم اینک در آدرس www.bazaremehr.com قابل دسترس است.

انتهای پیام