رازهای زندگی پپ گواردیولا به زبان فارسی منتشر شد

رازهای زندگی پپ گواردیولا به زبان فارسی منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر در این کتاب که به تازکی از سوی انتشارات کوله‌پشتی منتشر شده است، گیلم بالاگه روزنامه‌نگار پرآوازه فوتبال از رازهای موفقیت پپ گو

به گزارش خبرنگار مهر در این کتاب که به تازکی از سوی انتشارات کوله‌پشتی منتشر شده است، گیلم بالاگه روزنامه‌نگار پرآوازه فوتبال از رازهای موفقیت پپ گواردیولا می‌گوید.

جذابیت سبک بازی که گواردیولا برای بهترین تیم دنیا تعریف کرد، الکس فرگوسن، اسطوره فوتبال انگلستان را ترغیب کرد تا برای این کتاب مقدمه‌ای بنویسد.

این کتاب فرازی است به زندگی شخصی پپ و به ویژه دوران بی‌نظیر، تکرارنشدنی و دست‌نیافتنی مربی‌گری او در بارسلونا، که نوع و سبک جدید، زیبا و لذت‌بخشی از فوتبال را ارائه کرد. اینکه پپ چگونه به لاماسیا پیوست، چطور بازیکن شد، چرا بارسا را در دوران بازی ترک کرد، چرا در تیم دسته چهارمی به مربی‌گری پرداخت و چطور به سرمربی‌گری بارسلونا رسید؟ و اینکه چرا پپ پرافتخارترین تیم تاریخ فوتبال را ترک کرد؟

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

بی‌شک به‌یادماندنی‌ترین بارسلونای تاریخ، طی چهار سال حضور او رقم خورد، کسی که پسرک آرژانتینی خجالتی را به بهترین فوتبالیست دنیا تبدیل کرد. کسی که با کمک سبک بازی او، اسپانیای دلبوسکه قهرمان اروپا و جهان شد.

پپ گواردیولا، پسری لاغر و ضعیف از محله سنتپدروی ایالت کاتالان، توپ جمع‌کن نیوکمپ، بازیکن و کاپیتان سال‌های اوج بارسای تحت هدایت کرایوف، رابسون و ون خال، مربی تیم ته دسته چهارمی بارسای ب، و مربی بی‌نظیر و تمام‌نشدنی بارسلونای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲، که از نوزده جام ممکن، چهارده جام را با اقتدار کسب کرد، کسی بود که بعد از اتمام دوران بازی در بارسلونا، درخواست پیوستنش به منچستریونایتد از سوی فرگوسن را رد کرد و حتی بعد از ترک بارسا به عنوان مربی در سال ۲۰۱۲، پیشنهاد سرمربی‌گری منچستر پرافتخار را نیز از سوی مرد بی‌نظیر اولدترافورد نشنیده گرفت. واقعا چرا؟

کتاب «پپ گواردیولا؛ پیروزی به عبارت دیگر» توسط انتشارات کتاب کوله پشتی در شمارگان ١٠٠٠ نسخه و با قیمت ٢٧٠٠٠ تومان منتشر شده است.