دلایل پذیرش استعفای طاهری و انتخاب گرشاسبی به عنوان سرپرست جدید

دلایل پذیرش استعفای طاهری و انتخاب گرشاسبی به عنوان سرپرست جدید

محمدرضا حاجی بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتخاب حمیدرضا گرشاسبی به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با استعفای طاهری موافقت شده بود و باشگاه

محمدرضا حاجی بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتخاب حمیدرضا گرشاسبی به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با استعفای طاهری موافقت شده بود و باشگاه برای حرکت های جدیدش نیاز به انتخاب مدیر داشت تا بتواند به راهی که تا اینجای لیگ آمده است ادامه دهد.

وی درباره دلایل پذیرش استعفای طاهری از سوی وزیر ورزش اظهار داشت: سازمان بازرسی کل کشور برای ادامه فعالیت بازنشستگان، محدودیت هایی را قایل شده است که مانع از ادامه فعالیت آقای طاهری شد. ما از ایشان خواسته بودیم به عنوان عضو هیات مدیره در جلسه شرکت کنند اما ترجیح دادند نباشند. ما هم نمی توانیم برای حضور افراد تعیین تکلیف کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اینکه آقای طاهری می خواست در هیات مدیره بماند مربوط به خودشان بود. زحمات بسیار زیادی برای باشگاه کشیدند. نباید زحماتشان را نادیده بگیریم. اما اعلام کردند دیگر تمایلی به ماندن ندارند و آقای وزیر هم با استعفایش موافقت کردند.

حاجی بیگی درباره جانشینان احتمالی طاهری نظیر مهدوی کیا و هاشمیان در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: هیچ صحبتی در جلسه امروز راجع به این موضوع نشد. این قضیه به تصمیم وزیر ورزش بستگی دارد و کسی در آن دخالت نمی کند.