دستاورد ما درخشش بازیکنان جوان گرگانی است

دستاورد ما درخشش بازیکنان جوان گرگانی است

به گزارش خبرنگار مهر، صالح مخدومی شامگاه دوشنبه پس از پیروزی تیمش در دربی بسکتبال گرگان، اظهار کرد: بازی خیلی خوب و نزدیکی بود و خوشحالم که سالن امام

به گزارش خبرنگار مهر، صالح مخدومی شامگاه دوشنبه پس از پیروزی تیمش در دربی بسکتبال گرگان، اظهار کرد: بازی خیلی خوب و نزدیکی بود و خوشحالم که سالن امام خمینی (ره) گرگان پس از مدت‌ها مملو از تماشاگر شد.

وی افزود: ما فقط نتیجه را بردیم اما پیروز واقعی این دیدار بسکتبال گرگان بود زیرا خیلی از بازیکنان جوان گرگانی در این دیدار به میدان رفتند.

سرمربی تیم بسکتبال یس آل گرگان در خصوص شعارهای تماشاگران در این دیدار گفت: عده‌ای از تماشاگران طرفدار شهرداری و عده‌ای هم طرفدار یس آل بودند اما بی احترامی پایان بازی را نمی‌پسندم.

مخدومی در خصوص توهین تماشاگران شهرداری گرگان به بابک نظافت بازیکن تیم یس آل گرگان تصریح کرد: من شیطنتی از بابک نظافت ندیدم، این بازیکن به خاطر ما حاضر بود هیچ پولی نگیرد و فقط به بازیکنان جوان ما کمک کند.

وی ادامه داد: باید از مهندس هاشمی مدیرعامل تیم یس آل تشکر ویژه داشته باشم، دستاورد ما پیروزی در دربی نیست بلکه درخشش بازیکنان جوان و بومی ما در این فصل است.

مخدومی اضافه کرد: این دستاوردی است که چند سال قبل دنبال این بودیم تا در نهایت این بازیکنان به درد بسکتبال گرگان بخورند.

وی یادآور شد: مفصر تمام اشتباهات بازیکنان من هستم اما در فاصله تعطیلات نیم فصل تمام تلاش خود را برای برطرف کردن این اشتباهات انجام خواهیم داد تا در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته نهم و پایانی نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، بعدازظهر دوشنبه تیم‌های یس آل و شهرداری در سالن امام خمینی (ره) برگزار کننده نخستین دربی تاریخ بسکتبال گرگان بودند که در پایان تیم یس آل با نتیجه ۷۰ بر ۵۸ به پیروزی رسید.