خیزش دانشگاه‌های امریکا نشانه هدایت‌های مقام معظم رهبری است

خیزش دانشگاه‌های امریکا نشانه هدایت‌های مقام معظم رهبری است

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: دختر نعمت و رحمت الهی بوده و نظام جمهوری اسلامی که محتو

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: دختر نعمت و رحمت الهی بوده و نظام جمهوری اسلامی که محتوای آن بر پایه اسلام و دستورات الهی است بسترهای لازم پیشرفت در عرصه‌های گوناگون را برای دختران فراهم کرده است.

وی با اشاره به گرامیداشت دهه کرامت عنوان کرد: دختران جامعه دینی ما باید از حضرت معصومه س الگو بگیرند و خانواده ها و جامعه هم البته باید مراقب باشند و از کرامت و جایگاه شایسته دختر که در اسلام فراوان روی آن تاکید شده است را ارج نهند. اهمیتی که نظام جمهوری اسلامی برای دختران قایل است بی‌نظیر است و در هیچ جای دنیا چنین جایگاهی برای دختران دیدهم

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به اعتراض های دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا، عنوان کرد: آثار حکیمانه هدایت‌های رهبر انقلاب را در دنیا می‌بینیم، خیزشی که در بیش از ۲۰۰ دانشگاه آمریکا شکل گرفته نشانه منویات و هدایت‌های حکیمانه و ارزشمند رهبر انقلاب است.

حکمتی‌نیک با اشاره به ۲۱ اردیبهشت سالروز فتوای حرام اعلام شدن تنباکو و توتون، تصریح کرد: میرزای شیرازی وقتی دید انگلیس و آمریکا چه نقشه‌هایی دارند، فتوایی صادر کرد که این فتوای مهم اثر بسیار زیادی داشت این موضوع نقش ارزشمند مرجعیت را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به ۲۶ اردیبهشت سالروز اشغال فلسطین توسط اسرائیل، گفت: ۷۶ سال است در سرزمین بیت المقدس جنایت رخ می‌دهد و کودکان زیادی در حال قتل عام شدن هستند، رژیم جعلی اسرائیل حامی منافع آمریکا است به زودی شاهد نابودی این رژیم جعلی خواهیم بود.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با دست اندرکاران حج، ادامه داد: حج امسال حج برائت است یعنی اوج برائت از مشرکین خواهد بود. جبهه استکبار مرتکب بزرگترین جنایت‌ها شده و نیاز است این برائت در سراسر دنیا اتفاق بیفتد که به امید خدا اتفاق خواهد افتاد.