خنیفر: مصدومیت‌های ما حاصل برنامه‌ تیم ملی است/ تیم ملی مثل ۲۰ سال قبل کار می‌کند

خنیفر: مصدومیت‌های ما حاصل برنامه‌ تیم ملی است/ تیم ملی مثل ۲۰ سال قبل کار می‌کند

هادی خنیفر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مصدومیتش و اینکه برخی می‌گویند او رباط پاره کرده و برخی می‌گویند رباط پایش کشیده شده است
هادی خنیفر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مصدومیتش و اینکه برخی می‌گویند او رباط پاره کرده و برخی می‌گویند رباط پایش کشیده شده است، عنوان کرد: از پایم MRI گرفتم با دکترها در این مورد صحبت کردم که همه آنها از وضعیتم راضی هستند. قرار است یک ماه فیزیوتراپی کنم و پس از این دوره شرایط بهبودی پیدا خواهم کرد.

وی در مورد اینکه آیا پس از یک ماه مشخص می‌شود او نیاز به عمل دارد یا نه، خاطرنشان کرد: پایم نیاز به عمل ندارد و پس از یک ماه وزنه زدن و فیزیوتراپی شرایط بازی پیدا خواهم کرد.

مدافع استقلال خوزستان در مورد اینکه چه اتفاقی باعث مصدومیتش شد، عنوان کرد: در بازی‌های دوستانه که در تعطیلات لیگ داشتیم این اتفاق برایم افتاد. متاسفانه این مصدومیت حاصل تصمیمات کارلوس کی‌روش است و به این خاطر دچار مصدومیت شدم.

خنیفر در پاسخ به این سؤال که پس او از تعطیلات لیگ حسابی متضرر شده، عنوان کرد:‌شما نگاه کنید چقدر لیگ را تعطیل می‌کنند. کی‌روش مربی بسیار بزرگی است اما اسم بزرگ او به تنهایی کافی نیست بلکه او باید فرهنگ فوتبال اروپا را به ایران بیاورد. متاسفانه ما مثل 20 سال پیش کار می‌کنیم و اردوهای 20-30 روزه داریم. در اروپا یک بازیکن در طول 8 روز 3 بازی می‌کند. فوتبالیست ما چه فرقی با او دارد که باید هر 20 روز یک بار بازی کند. من منکر توانایی کی‌روش نیستم ولی از این برنامه‌ها بازیکنان ضرر می‌کنند.

وی تاکید کرد:‌ فدراسیون و باشگاه باید به تعامل برسند. اکنون هفته هشتم لیگ برتر است و در این مدت 4 بازیکن رباط صلیبی پاره کرده‌اند. در اروپا یک بازیکن رباط پاره می‌کند پزشک تیم را اخراج می‌کنند اما اینجا دائم رباط پاره می‌شود آنهم به خاطر اینکه بازیکن مجبور است با توجه به تعطیلات 20-30 روزه لیگ دائم بدنسازی کند. این فشار سنگین باعث مصدومیت می‌شود.

مدافع استقلال خوزستان در پایان در مورد بازی با استقلال گفت: این بازی شرایط خاص خودش را دارد. دیدار مقابل پرسپولیس و استقلال انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد. این مسابقات هم سخت است و هم حساس. از طرف دیگر ما دو تیم هم‌نام هستیم که به میدان می‌رویم وتمام تلاش ما در این مسابقه با احترام به حریف کسب 3 امتیاز است.

انتهای پیام/ک