حمایت از تولید ملی موضوع این هفته «چوب خط»

حمایت از تولید ملی موضوع این هفته «چوب خط»

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه اقتصادی «چوب خط» که هر هفته چهارشنبه ها به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود این هفته در راستای
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه اقتصادی «چوب خط» که هر هفته چهارشنبه ها به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود این هفته در راستای موضوع کلی «حمایت از تولید ملی» به سراغ بازار پوشاک و صنعت نساجی کشورمان می رود.

این موضوع با توجه به آغاز مهرماه که خرید و فروش پوشاک رونق می یابد و همچنین گستردگی بازار کار صنعت نساجی، به حوزه های مختلف صنعت پوشاک پرداخته و به ویژه، بازار فروش لباس در داخل کشور را مورد بررسی قرار می دهد.

همچنین توان رقابت میان تولیدکنندگان داخلی و خارجی لباس هم به صورت ویژه مد نظر خواهد بود.

به گفته علی مروی تهیه کننده برنامه «چوب خط» در این برنامه همچنین به مبحث برندهای داخلی و برندسازی در حوزه پوشاک اشاره می شود و علاوه بر این نمونه هایی از قاچاق پوشاک به داخل کشور هم مطرح خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: محمد جواد صدق آمیز رییس مرکز پژوهش ‌های اتحادیه صنف پوشاک مهمان ویژه این برنامه خواهد بود و در مورد موضوعات برنامه صحبت می کند البته گفت وگو با دو مهمان دیگر هم در برنامه این هفته چوب خط به صورت حضوری و تلفنی در نظر گرفته شده است.

مروی افزود: با وجود پیگیری های صورت گرفته، هیچ یک از مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حضور در این برنامه موافقت خود را اعلام نکردند.

تهیه کننده «چوب خط» تصریح کرد: در بخش نبض بازار این هفته نیز مصاحبه با چند نفر از تولیدکنندگان پوشاک داخلی و همچنین قیمت برخی اقلام لباس پخش خواهد شد.

این برنامه چهارشنبه این هفته به صورت زنده ساعت 20.30 از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم ساعت 11 روز بعد روانه آنتن خواهد شد.

مخاطبان و علاقمندان به برنامه های اقتصادی می توانند از طریق شماره پیامک 10000067 با «چوب خط» در ارتباط باشند.

انتهای پیام/