جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا نتیجه وعده صادق است

جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا نتیجه وعده صادق است

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام علی اکبرپور در بخشی از خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهار کرد: شخصیت، زندگی و مبانی فکری و اعتقاد

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام علی اکبرپور در بخشی از خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهار کرد: شخصیت، زندگی و مبانی فکری و اعتقادی حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای دختران در هر دوره زمانی است.

وی با تبریک دهه کرامت افزود: دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و تا ولادت امام هشتم (ع) ادامه دارد، فرصتی برای مردم ایران اسلامی برای شناخت و معرفت بیشتر این دو بزرگوار است.

امام جمعه موقت زاهدان عصمت، شرافت و ولایت مداری حضرت معصومه(س) را از مهمترین ویژه‌گی‌های شخصیتی آن حضرت بر شمرد.

حجت‌الاسلام اکبرپور با بیان اینکه جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا نتیجه وعده صادق است، افزود: عملیات وعده صادق ضمن نمایش اقتدار و توانمندی‌های ایران اسلامی در حوزه نظامی و دفاعی، تاثیرات راهبردی در سطح منطقه و جهان داشت.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و مطالبه ملت بزرگ ایران در تنبیه رژیم کودک کش، جعلی و جنایتکار صهیونیستی بار دیگر اقتدار مردم ایران را به رخ جهانیان کشاند، گفت: اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای نظامی در عرصه بین‌المللی از مهمترین دستاوردهای انجام عملیات وعده صادق است که توانسته تحرکی بزرگ در توجه های آزادیخواهان دنیا به نفع ملت مظلوم فلسطین را جلب کند.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه هر حاجی سفیر فرهنگی ایران است، بیان کرد: هر کدام از حاجیان در ایام حج بعنوان سفیر کشور ایران در مکه و مدینه هستند و باید توجه ویژه ای بر اعمال، رفتار و گفتار و عبادات خود داشته باشند.