جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در 1700 بقاع متبرکه و امامزاده برگزار می‌شود

جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در 1700 بقاع متبرکه و امامزاده برگزار می‌شود

حجت الاسلام سید محمدکاظم موسوی متقی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، درباره برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه در دهه ولایت با بیان ا
حجت الاسلام سید محمدکاظم موسوی متقی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، درباره برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه در دهه ولایت با بیان اینکه این سازمان در طول سال 6 ویژه برنامه را در مناسبت های مختلف اجرا می کند گفت: ویژه برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف ترویج معارف اهل بیت(ع) و همچنین تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در این مراکز اجرا می شود.

موسوی متقی با بیان اینکه در ویژه برنامه های خاصی در دهه ولایت که از عید قربان تا عید غدیر است توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود، تصریح کرد: 1700 بقاع متبرکه و امامزاده مجری طرح جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی هستند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه ها از روز گذشته و با قرائت دعای عرفه آغاز و همزمان با آن ویژه برنامه برائت از مشرکین و یادواره شهدای مظلوم منا با حضور خانواده های معظم شهدا برگزار شد و انشاالله این ویژه برنامه ها تا عید غدیرخم ادامه پیدا خواهد کرد تا به ویژه برنامه های شب و روز عید غدیر خم متصل شود.

موسوی متقی گفت: صبح عید غدیر مراسم تکریم از سادات را در بقاع متبرکه و بعدازظهر عید غدیر نیز همایش بانوان ولایی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ترویج وقف ولایت (علوی) بخش دیگری از ویژه برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه در دهه ولایت است که می کوشیم واقفین بتوانند با الطاف الهی، وقف هایی را در حوزه غدیر و امیرالمؤمنین(ع) داشته باشند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/5YC2Q6